2026-08-13, 22:16
Medlem
Jag räknade till 19.
Citera
2026-08-13, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Neugebauer springer ungefär som jag.

Illa, illa.
År han över mållinjen?
Citera
2026-08-13, 22:18
Medlem
Fan Kaul
Citera
2026-08-13, 22:18
Medlem
Är Neugebauer ens i mål? Han stumnade i båda löpgrenarna.
Citera
2026-08-13, 22:19
Medlem
absolut koffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle91p
Behöver man passera hela mållinjen?

Nej, tror det räcker med att bålen är över linjen.
Citera
2026-08-13, 22:19
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jo med det stolpe ut (eller ärligt talat i många fall skott utanför) som vi har haft i detta mästerskap tror jag inte på guld för Almgren utan i bästa fall medalj.

Almgren sa att det är bara Guld som gäller nu i en intervju i sportspegeln, han sa att när han tog VM brons så då måste han gå för guldet, allt annat är en besvikelse...vi få se sen spännade, när det är dags Lördag kväll 21.25...
Citera
2026-08-13, 22:20
Medlem
VoktorDodkas avatar
Vore kul att se målfotot.
Citera
2026-08-13, 22:21
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Jag har svårt att se att Kaul skall missa guldet.

De blev jämnt på slutet, men han missade guldet....
Citera
2026-08-13, 22:23
Medlem
Citat:
Så alla som har en annan är uppfattning än flertalet är jäviga? Då har du hittat på en egen definition av begreppet jävig.
"The opinion of 10 000 men is of no value unless they know what they talking about" - Marcus Aurelius

Nåt att tänka på när majoriteten säger si eller så
Citera
2026-08-13, 22:24
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Så alla som har en annan är uppfattning än flertalet är jäviga? Då har du hittat på en egen definition av begreppet jävig.

Men nej, sluta nu. Om uppgiften stämmer att Åskag är en person du följt nära sedan hon låg i vaggan (eller hur det uttrycktes exakt) och att du skriver här att du aldrig ska glömma de som skriver ”dumt” om henne.

Ja då är det ju ett bevis på att du inte är opartisk i dina uppfattningar utan präglas av någon form av relation till henne som inte andra har.

Fullt förståeligt, så funkar väl människor rätt ofta. Men det är då jag menar att man är jävig eller opartisk om det ordvalet lämpar sig bättre.

Verkar knäppt att bestämma sig för att aldrig glömma vilka som skriver något som du uppfattar som ”dumt” om henne. Är det dumt att skriva att man tycker hon aldrig är bra exempelvis?
Citera
2026-08-13, 22:27
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Men nej, sluta nu. Om uppgiften stämmer att Åskag är en person du följt nära sedan hon låg i vaggan (eller hur det uttrycktes exakt) och att du skriver här att du aldrig ska glömma de som skriver ”dumt” om henne.

Ja då är det ju ett bevis på att du inte är opartisk i dina uppfattningar utan präglas av någon form av relation till henne som inte andra har.

Fullt förståeligt, så funkar väl människor rätt ofta. Men det är då jag menar att man är jävig eller opartisk om det ordvalet lämpar sig bättre.

Verkar knäppt att bestämma sig för att aldrig glömma vilka som skriver något som du uppfattar som ”dumt” om henne. Är det dumt att skriva att man tycker hon aldrig är bra exempelvis?

Du bygger ditt påhopp på mig på helt felaktiga uppgifter.
Citera
2026-08-13, 22:27
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Almgren sa att det är bara Guld som gäller nu i en intervju i sportspegeln, han sa att när han tog VM brons så då måste han gå för guldet, allt annat är en besvikelse...vi få se sen spännade, när det är dags Lördag kväll 21.25...
Om det blir ett långsamt lopp blir det inte bättre än brons för Almgren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in