Igår, 19:38
Medlem
krackelerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Rebusen: Vad har dessa löperskor gemensamt tror ni?

Charlotte Henrich
Johanna Martin
Gina Luckenhemper
Christina Honsel
Natalia Bukowiecka
Alla har stora bröst?
Citera
Igår, 19:40
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
För dåligt stavhopp av Gletty, prognosen säger att han skall bli åtta med 8221 poäng. Däremot nafsar holländaren i bakhasorna på Skotheim, han har bara 32 poäng upp till Skotheim. Så kan bli en spännande kamp om silvret och bronset.
For meg er Sanders løpsform ( eller om man vil, benform) et lite urosmoment. Overkropp har han jo kunnet trent fritt efter operationen,
men va gjelder løp og sats med benen, så er det jo det han har måttet vente med i det lengste med å trene opp.

Det er mest det som skiller Sander i gullform vs som nu kamp om brons tror jeg. Selvsagt var det ikke precis tur å tape 50 poeng
enbart pga 2.4 m/s vindskilnad på 100 m heller, men det viktigste er nog at han ikke har fått trent seg opp til 100%.

Er lite urolig infor 1500m, men håper virkelig at han " proves me wrong"..
Senast redigerad av Ski-entusiasten Igår kl. 19:45.
Citera
Igår, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Fan, vad segt. Ståhls final klar strax före 23 asså.

Engelsmän...

Verkligen sentsegt. Får nog se i efterhand imorgon bitti.
Citera
Igår, 19:51
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Har polskan med tatueringar på benen sprungit.
Citera
Igår, 19:52
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Rebusen: Vad har dessa löperskor gemensamt tror ni?

Charlotte Henrich
Johanna Martin
Gina Luckenhemper
Christina Honsel
Natalia Bukowiecka

Vit hud
Citera
Igår, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
Ok visst, men det beror väl i så fall på att det är svårare för kvinnor att uppnå så låga nivåer av underhudsfett, inte för att endast kvinnliga idrottare bryr sig om sin kropp som du skriver.

Manliga idrottare har också kroppen som redskap och en höjdhoppare t ex som måste hålla sig lätt kan inte vräka i sig hamburgare och bullar dagligen heller. De måste vara måna om sin kroppsvikt precis som damerna, annars skulle de inte kunna hoppa så högt. Det kan inte vara svårt att förstå.
Var det inte Patrik Sjöberg som satt och mumsade korv med bröd i pauserna mellan hoppen? Visst, han var säkert tvungen att hålla sig slimmad inför tävling men när det väl var dags så festade han loss med en vurre och cigg i mungipan.
Citera
Igår, 19:55
Medlem
FNLSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Ja, i och för sig var min främsta poäng ordet skattebetalare.

Det kan jag tänka mig.
Statens budget över åtta år är typ 10 000 miljarder. En halv miljard är ju knappt märkbart. Halveringen av kostnaden i kollektivtrafiken är budgeterad till 6,5 miljarder för ett halvår som jämförelse. Det är i så fall 52 OS.
Citera
Igår, 19:57
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Alla har stora bröst?
Nej nu avslöjade du hur ytlig du är, rätt svar är att alla är attraktiva genom
fyrkantiga modell-ansikten och att Tyskland är överrepresenterade i att ha sådana tjejer i landet, och att Sverige inte har nått att komma med :P Linnea Henriksson och inget mer
Citera
Igår, 19:59
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Vit hud
he he, lite mer djupt kan man gå
Citera
Igår, 20:00
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Ni skämta med mig aprilo? Ska Ståhl inte kasta förrän 23?!
Citera
Igår, 20:00
Medlem
Nej, du missförstår mig. Jag vet inte hur lång Ekholm är, men jag uppfattade att du inte tror på korta kvinnliga hoppare. Att jag nämnde just 175 var för att det finns bra exempel på så korta hoppare som lyckats bra. Finns säkert ännu kortare hoppare som hoppat runt 2 m, bl.a. en italienska som jag inte kommer ihåg namnet på just nu.

Citat:
Internet-AI hittar inga uppgifter om hur lång Ekholm är, men du påstår att hon är 175?, isåfall tar jag tillbaka min lättvindiga teori
Citera
Igår, 20:01
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Ni skämta med mig aprilo? Ska Ståhl inte kasta förrän 23?!

21.45 börjar det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in