Citat:
Idiotjävel. Detta googlade jag mig till på två sekunder:
Alon and Lebanon is a controversial crowd-funded Israeli children's book published by the West Bank settler activist group "Uri Tzafon"
Boken är utgiven av en liten aktivistgrupp och har inte ens antagits av ett förlag. Det är som om jag skulle skriva boken "Devalvera är pederast" och sen ladda upp den på Adlibris och hävda att hela Sverige tycker att Devalvera är pederast.
Israel lever verkligen hyresfritt i era sinnessjuka huvuden och ni tappar all rim och reson så fort ni läser någon islamistpropaganda om nån extremist. Hur i helvete är man funtad om man använder denna "barnbok" som exempel på vad Israel gör och inte gör. Helvete vad korkad du är.
Alon and Lebanon is a controversial crowd-funded Israeli children's book published by the West Bank settler activist group "Uri Tzafon"
Boken är utgiven av en liten aktivistgrupp och har inte ens antagits av ett förlag. Det är som om jag skulle skriva boken "Devalvera är pederast" och sen ladda upp den på Adlibris och hävda att hela Sverige tycker att Devalvera är pederast.
Israel lever verkligen hyresfritt i era sinnessjuka huvuden och ni tappar all rim och reson så fort ni läser någon islamistpropaganda om nån extremist. Hur i helvete är man funtad om man använder denna "barnbok" som exempel på vad Israel gör och inte gör. Helvete vad korkad du är.
Uri Tzafon alltså. Har politiskt stöd i Israel. Se:
https://en.wikipedia.org/wiki/Uri_Tzafon
Religious Zionist MK Ohad Tal, MK Yitzhak Kroizer, MK Bezalel Smotrich joined the movement's call for settling Southern Lebanon. Knesset member Ariel Kallner joined a tour organised by the movement on the Lebanese border.[3] In May 2026 Itamar Ben-Gvir also expressed his support in settling Southern Lebanon and legalizing initiatives that promote it.
Jag tycker du ska rikta din ilska mot Israel istället. För dina barnbarns skull. Eller du kanske inte ser problem med att indoktrinera dom och lära upp dom att bli terrorister? Hur ställer du dig till att Israel fostrar terrorister?