2026-10-05, 18:26
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
den ena säkert en hemlig immunitet och den andra en immunitets förgörare eller dylikt beroende på vem av dem som behöver vad.

Ja solklart fusk, men den här säsongen handlar bara om de två tydligen i varsin storpakt i varsitt lag, bara de två på omslaget, liksom varför då? Samt 80% av all tv tid går till dem, man ser ju direkt vart det här bär av.

Det är pinsamt att de vill göra "Paradise Hotel" av ett annars spännande TV-program.
Citera
2026-10-05, 18:29
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
Jag kan se in i framtiden, snart får christoffer och juliette en hemlig immunitet.
De fick ju var sitt immunitet i första avsnittet, minns inte om de har förbrukat den eller är de kvar. Orkar inte kolla hur det var, kanske gällde de till sammanslagningen.
Citera
2026-10-05, 18:47
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
De fick ju var sitt immunitet i första avsnittet, minns inte om de har förbrukat den eller är de kvar. Orkar inte kolla hur det var, kanske gällde de till sammanslagningen.
gällde inte bara den i nästa öråd?

Men när jag tänker efter kan du mycket väl ha rätt kanske gäller till sammanslagningen snacka om superfördel ifrån start då, men det ändrar inget de kommer hitta/få fler fördelar.
Citera
2026-10-05, 18:48
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Det är pinsamt att de vill göra "Paradise Hotel" av ett annars spännande TV-program.
Med tanke på det går åt helvete för alla äldre i robinson omgående med pgr av det ena eller det andra, så kan de väl göra en senior säsong med bara 60+ deltagare med.
Citera
2026-10-05, 18:53
Medlem
Loikkaris avatar
Citat:
gällde inte bara den i nästa öråd?

Men när jag tänker efter kan du mycket väl ha rätt kanske gäller till sammanslagningen snacka om superfördel ifrån start då, men det ändrar inget de kommer hitta/få fler fördelar.
Kollade början av första avsnittet, immuniteten gällde bara i första örådet! Ganska värdelös i så fall.
Citera
2026-10-05, 19:01
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Kollade början av första avsnittet, immuniteten gällde bara i första örådet! Ganska värdelös i så fall.
jasså tycker du? det är mer fördel än vad någon annan gått in med ifrån början iaf, fö får alla ifrån gränslandet som kommer in detsamma och även de som hoppat in senare, annars hade ju desiree varit kvar med, såhär har det väl alltid varit såvidare den inte är hemlig
Citera
2026-10-05, 19:44
Medlem
Citat:
Kan du säga någon som fattade tycke för sofia och ville ha kvar henne? skulle kanske vara philip av taktiska skäl möjligtvis, inte ens lugna och sympatiske varg gillade ju henne, och hon fick lämna robinson i första läget med, det kanske ligger något i hennes personlighet tänker jag då, ungefär som du är den enda jag ser som fattat tycke för henne i tråden här.

Vart har jag skrivit jag hatar henne? nu lägger du ord i munnen på mig igen, det jag säger är jag aldrig hade pallat vara med henne på en öde ö. Samt att jag stör mig på henne men det verkar ju 99% av alla som träffar henne göra med så.

Verkar snarae du som blivit mobbad då du ser mobbing offer överallt, det är ingen som mobbat sofia om det är det du menar, eller var det mobbing av celine välja henne menar du?

Det är fö lugnt du hejar eller hejade på sofia kan ha en viss förståelse för man hejar på den tävlande man kan indetifiera sig själv mest med.

Det sades flera trevliga ord om henne och allt som säger tas ej med. Tv 4 vinklar det på ett visst sätt med. Jag har inga problem med henne men är inte så känslig heller. Du missar min poäng då du med flera säger elaka saker och ord som är lika med hat. Slutta förmildra orden du kastar ut dig och sättet du gör det.

Har varken blivit mobbad eller jämför mig med vem jag är lik. Du vänder och vrider på massa och inget troll jag mer kommer mata.

Att prata med dig är som en vägg och du är inget annat än ett troll som sprider massa skit i trådar.
Citera
2026-10-05, 19:55
Medlem
Det mesta verkar vara riggat i den här produktionen. Hur stor chans är det att kortleken som de spelade blackjack med inte var riggad? Det är ju hur lätt som helst att rigga den om de inte får blanda korten innan de delar ut dem. Jag hade i alla fall varit chockad om de lät korten komma slumpmässigt där.
Citera
2026-10-05, 19:55
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anits85
Det sades flera trevliga ord om henne och allt som säger tas ej med. Tv 4 vinklar det på ett visst sätt med. Jag har inga problem med henne men är inte så känslig heller. Du missar min poäng då du med flera säger elaka saker och ord som är lika med hat. Slutta förmildra orden du kastar ut dig och sättet du gör det.

Har varken blivit mobbad eller jämför mig med vem jag är lik. Du vänder och vrider på massa och inget troll jag mer kommer mata.

Att prata med dig är som en vägg och du är inget annat än ett troll som sprider massa skit i trådar.
likaledes min vän, men det är bra du vet vad som sägs bakom kulisserna för i programmet är de bra orden om henne väldigt få, några avskeds ord av philip som tack för brunchen fick hon iaf.

Jag har inte hatat på någon du hittar på igen, men hon är verkligen ingen favorit är mest jobbig, och lika bra hon åkte ut nu hon hade aldrig kunnat gå långt ändå.

Du verkar dock störa dig enormt på de medelålders deltagarna, frågan är varför du ens ser programmet om du har problem med medelålders människor, då de dominerar program av det här slaget.
Citera
2026-10-05, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
De har redan försökt, och misslyckats, med Robinson Love Edition för några år sedan. Det spirade ingen kärlek där eftersom alla luktade apa och var konstant hungriga... vem kunde ha gissat på det på förhand? Så blir det när TV4 lägger vantarna på en sån här franchise.
Citera
2026-10-05, 20:26
Medlem
Citat:
likaledes min vän, men det är bra du vet vad som sägs bakom kulisserna för i programmet är de bra orden om henne väldigt få, några avskeds ord av philip som tack för brunchen fick hon iaf.

Jag har inte hatat på någon du hittar på igen, men hon är verkligen ingen favorit är mest jobbig, och lika bra hon åkte ut nu hon hade aldrig kunnat gå långt ändå.

Du verkar dock störa dig enormt på de medelålders deltagarna, frågan är varför du ens ser programmet om du har problem med medelålders människor, då de dominerar program av det här slaget.

Har inte problem med någon.

Ta hand om dig
Citera
2026-10-05, 21:43
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anits85
Har inte problem med någon.

Ta hand om dig
Ditt agerande här i tråden vittnar om något annat, du har skrivit alla de yngre deltagarna i negativ form flera gånger, och sedan skrivit de äldre de kan minsann och är bättre än vad ni tror.

Men verkligheten vittnar om något annat, och det säger mer om vem du är än om hur händelserna utspelar sig i programmet som du verkar misstolka helt, medvetet eller omedvetet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in