Citat:
Ursprungligen postat av
Anits85
Det sades flera trevliga ord om henne och allt som säger tas ej med. Tv 4 vinklar det på ett visst sätt med. Jag har inga problem med henne men är inte så känslig heller. Du missar min poäng då du med flera säger elaka saker och ord som är lika med hat. Slutta förmildra orden du kastar ut dig och sättet du gör det.
Har varken blivit mobbad eller jämför mig med vem jag är lik. Du vänder och vrider på massa och inget troll jag mer kommer mata.
Att prata med dig är som en vägg och du är inget annat än ett troll som sprider massa skit i trådar.
likaledes min vän, men det är bra du vet vad som sägs bakom kulisserna för i programmet är de bra orden om henne väldigt få, några avskeds ord av philip som tack för brunchen fick hon iaf.
Jag har inte hatat på någon du hittar på igen, men hon är verkligen ingen favorit är mest jobbig, och lika bra hon åkte ut nu hon hade aldrig kunnat gå långt ändå.
Du verkar dock störa dig enormt på de medelålders deltagarna, frågan är varför du ens ser programmet om du har problem med medelålders människor, då de dominerar program av det här slaget.