2026-08-09, 14:46
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Varför det? Har folk på näset blivi utsatta för våldsam etnisk rensning eller hur tänker hon?

Exakt.
Om INGEN visade någon solidaritet för några blattar överhuvudtaget, så hade detta inte hänt.
Citera
2026-08-09, 14:48
Medlem
"– Israeler trakasserar och attackerar dem. De får utstå så mycket varje dag, säger hon."

Står de i artikeln hur hon vet att det är Israeler som attackerar?

För om hon inte har bekräftat det skulle jag mer gissa på att boende i Skanör visar bara sitt missnöje och inte vill ha det ute i sitt än så länge välmående paradis.

Om det är Israeler kanske det är en payback efter alla år de varit efterföljda i Malmö exempelvis (låååångt innan kriget)

Jag hade med visat missnöje om min granne börjat flagga, pga att det kommer dra till sig skit och oro i villakvarteren. Men jag hade ju aldrig kastat sten utan bara sagt till grannen att skylta mindre med det.
Citera
2026-08-09, 14:52
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Ja, uppenbarligen. Tragiskt.

Personer som ofta klagar på att åsiktskorridoren är för trång. Men som slår sönder grannens fönster för att hon tycker att det är fel med folkmord. Beklämmande.

Det som är mest beklämmande är att inte denna unga mänska har vett att tycka tyst för sig själv.
Inte en jävel är intresserad av hennes åsikter, än mindre av hennes palle-vurmande men vad gör hon? Sätter upp en palle-flagga i fönstret…

Ujjj, vad konstigt att hon fick en sten i present..
Citera
2026-08-09, 14:57
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Ska hänga upp Palestina flaggan från både balkongen och fönstret och vänta med basebollträ. Utmanar varenda inavlad att plocka upp en sten.

Hur ska du då se vem som kastar stenen? Eller du kanske bara ger dig på gamla fläsk-Märta som i samma ögonblick kommer hasandes med rullatorn?..
Citera
2026-08-09, 15:10
Avstängd
LuiLuis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
I Sverige så är vi neutrala, eller försöker vara det hjälpligt i alla fall. Den delen av världen har bråkat sen urminnes tider, alltså mellanöstern. Tråkigt att det sprider sig hit som en cancersvulst.

"Runda arkivet" antar att evt. anmälan hamnar i, men det bliver en statistik till BRÅ åtminstone..
Och lite försäkringspengar för förstörd ruta till Malou?

Vi i Sverige är inte ett dugg neutrala eftersom vi, gång på gång, röstar hit sinnesslöa MENA-folk som har skapat kaos å helvete i sina egna hemländer i tusentals år!
De släpar hit sina äckliga traditioner och religioner och vägrar att släppa detta, i tron om att de fungerar bättre i detta land.

Sinnessjukt är förnamnet.
Citera
2026-08-09, 15:47
Medlem
Ta lagen i egna händer precis som den saten. Upp med kameror. Identifiera terroristen. Ett hembesök och bearbeta fanskapet.
Citera
2026-08-09, 15:56
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Vi i Sverige är inte ett dugg neutrala eftersom vi, gång på gång, röstar hit sinnesslöa MENA-folk som har skapat kaos å helvete i sina egna hemländer i tusentals år!
De släpar hit sina äckliga traditioner och religioner och vägrar att släppa detta, i tron om att de fungerar bättre i detta land.

Sinnessjukt är förnamnet.
Det lutar åt det, tyvärr.

Skit samma, Malou har råkat ut för ett brott. Det är dumt. Men det sker liknande brott "hela tiden" i Sverige tyvärr. Att ta upp detta i media verkar vara "planerat". Inte att hon har en extra-lömsk plan, det finns drägg "hela tiden" som "kastar sten". I Göteborg eller Tokholm blir det liknade brott vareviga dag.

-Men dessa brott blir inte upphaussade av MSM. Jag tror att Malou har en "plan"..
(Jag vet inte, jag bara spånar)

Edit:
Är det inte palestinier som är ökända att kasta stenar?
Senast redigerad av kraftfoder 2026-08-09 kl. 16:02. Anledning: kom på en grej till
Citera
2026-08-12, 16:52
Medlem
Citat:
Det är snart skoldags, sommarlovet lider mot sitt slut. Av erfarenhet så har skoleleverna inget att göra, föräldrarna har slutat sin semester.. Då passar många ungar på under "luckan" som uppstår mellan semestern och terminsstart att "busa".. Det kan vara så enkel förklaring som så.

Hon satte upp den redan för ett år sedan.
Citera
2026-08-12, 17:10
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riley.B
Hon satte upp den redan för ett år sedan.

Ungar hade lov då också..
Citera
2026-08-12, 17:16
Medlem
Citat:
Ungar hade lov då också..

Ett helt år?
Citera
2026-08-12, 17:20
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riley.B
Ett helt år?

Titta i kalendern. Ungar hittar på bus den perioden mellan semestern är slut och skolan börjar.
Citera
2026-08-12, 17:22
Medlem
Citat:
Titta i kalendern. Ungar hittar på bus den perioden mellan semestern är slut och skolan börjar.

Så det har inte förkommit när det inte är lov?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in