2026-08-10, 17:29
Medlem
Jag känner en som var där, helvete alltså. Svenskar var i minoritet på den där bilträffen, kastades stenar och skit på dom få svenskar som var där. Så det gick ju som det gick
Citera
2026-08-11, 14:34
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimucher
Detsamma gäller dig. Du tänker direkt att dem har blivit våldtagna. Fördomar?

Nej. Att inte dra en slutsats är inte samma sak som att dra en grundlös slutsats.

Jag har inte påstått att jag vet att de fem blev våldtagna. Jag har påpekat att du inte vet att de inte blev det.

Skillnaden är stor: jag lämnar frågan öppen eftersom vi saknar information. Du fyllde själv informationsluckan med ”lipande brudar” som ångrat sina ligg.

Att säga ”vi vet inte” är inte en fördom. Att utan belägg välja den förklaring som misstänkliggör kvinnorna, är en fördom.

Så nej, ”detsamma gäller” faktiskt inte alls.
Citera
2026-08-11, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezity
Jag känner en som var där, helvete alltså. Svenskar var i minoritet på den där bilträffen, kastades stenar och skit på dom få svenskar som var där. Så det gick ju som det gick
Så här skrev du i en annan tråd.

"Ursprungligen postat av Ezity
Jag var ju förfan där o såg skiten med egna ögon. Jag filmade även och skickade in till medier men dom vägrade ta emot den. Aldrig mer car-meet igen säger jag. Fy fan. Det var kul och tryggt förut men fan inte nu"

Hur fan ska du ha, var det du eller din kompis Mollgan som var där? Jävla mytomantroll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in