Citat:
Alla partier är en kompromiss vilket speglar vad jag kommer rösta på i de tre valen. Det blir tre olika partier där S får min röst i regionen.
Dagens socialdemokrater är som 1970 talets flowerpower rörelse.
Jag vågar påstå att detta var grunden till det nuvarande HBTQI rörelserna och främlings-älskande positiva själsfränder.
Vilket naturligtvis inte någonsin kommer att fungera i längden inom vilket valfritt land i världen som helst.
Som blodtörstiga majoritets dockor där sin egna vinst är det enda som räknas ..
Det måste finnas ett annat parti som förbättrar framtiden för den svenska miljön och behålla den svensk.
Vad har ni för tankar kring det kommande valet?
Röstar ni på ett enda parti - i allting?
Mitt och min fundering är att det kommer aldrig att gå att ha flera oliktänkande inom politiken ..
Så som att se Sveriges Rikes Lag , finns bara ett enda parti som fungerar i allting.
Förslag till vilket parti som är bäst lämpad för Sverige är min utgångspunkt i mitt val.
Det är inte socialdemokraterna.
Jag vågar påstå att detta var grunden till det nuvarande HBTQI rörelserna och främlings-älskande positiva själsfränder.
Vilket naturligtvis inte någonsin kommer att fungera i längden inom vilket valfritt land i världen som helst.
Som blodtörstiga majoritets dockor där sin egna vinst är det enda som räknas ..
Det måste finnas ett annat parti som förbättrar framtiden för den svenska miljön och behålla den svensk.
Vad har ni för tankar kring det kommande valet?
Röstar ni på ett enda parti - i allting?
Mitt och min fundering är att det kommer aldrig att gå att ha flera oliktänkande inom politiken ..
Så som att se Sveriges Rikes Lag , finns bara ett enda parti som fungerar i allting.
Förslag till vilket parti som är bäst lämpad för Sverige är min utgångspunkt i mitt val.
Det är inte socialdemokraterna.
I riksdagen behövs breda partier som kan kompromissa och förhandla där Flashbacks älsklingsparti tillsammans med MP borde få runt 5% var. Både SD och MP är enfrågepartier där många väljare är så enkelspåriga att de inte röstar för en helhet.
Att L åker ut är däremot på tiden. Det är ett parti som inte behövs då de inte har något unikt.