2026-08-08, 18:14
Medlem
VET någon om PUBLIKEN fick PENGARNA tillbaka?

Är DET SKATTEBETALARE som skall stå för NOTAN nu när man skall rätta till DUMHETERNA?
Citera
2026-08-08, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HasseLarsson
VET någon om PUBLIKEN fick PENGARNA tillbaka?

Är DET SKATTEBETALARE som skall stå för NOTAN nu när man skall rätta till DUMHETERNA?

Uppträdandet var efter det officiella programmet. Svårt o kräva tillbaka pengar på något som är gratis.

Region Gotland står delvis för kostnaderna, hennes region för delar av det. Även om Medeltidsveckan blivit kapat av fastlänningar som infört ockerpriser som gör att många Gotländska familjer inte har råd att besöka det så drar Medeltidsveckan in rejält med intäkter till Region Gotland som vida täcker veckans kostnader.
Senast redigerad av Mr Magoo21 2026-08-08 kl. 19:35.
Citera
2026-08-08, 20:18
Medlem
Verkar iaf vara någon i gruppen Circus Ignis enligt deras sociala medier.
Citera
2026-08-08, 20:18
Medlem
Jag såg när det hände. Min hypotes är att kjolen på något sätt vek sig över sig själv istället för att bara snurra fritt
Citera
2026-08-08, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo21
Verkar iaf vara någon i gruppen Circus Ignis enligt deras sociala medier.

Hon är inte med i Circus Ignis, men eventet hon skadades vid var ett inofficiellt event som arrangerades av dem.
Citera
2026-08-08, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simutter
Hon är inte med i Circus Ignis, men eventet hon skadades vid var ett inofficiellt event som arrangerades av dem.

Ah, tack för rättning 👍
Citera
2026-08-08, 22:58
Medlem
Läste någonstans att det uppmanades att inte sprida filmen (underförstått: det hade gjorts), så var är den? Hur kan inte Flashback ha den?
Citera
2026-08-09, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Constantinformant
Läste någonstans att det uppmanades att inte sprida filmen (underförstått: det hade gjorts), så var är den? Hur kan inte Flashback ha den?

Jag har inte filmen men jag råkade få det på film eftersom showen såg cool ut från början. Kommer dock inte sprida den eftersom jag inte är samvetslös samt arrangörerna och närstående uppmanat till att inte göra det.
Citera
2026-08-10, 10:11
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simutter
Jag har inte filmen men jag råkade få det på film eftersom showen såg cool ut från början. Kommer dock inte sprida den eftersom jag inte är samvetslös samt arrangörerna och närstående uppmanat till att inte göra det.

Kan du beskriva med ord vad som hände? Var det värsta witch burning, skrek hon rakt ut?
Citera
2026-08-10, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Kan du beskriva med ord vad som hände? Var det värsta witch burning, skrek hon rakt ut?

Hon skrek rakt ut de få sekunder det tog för andra eldkonstnärer att reagera och släcka elden med eldfilt. Jag är inte så kunnig inom eld, men det ser ut som kjolen veckas om sig själv och efter det sprids lågorna uppåt.
Citera
2026-08-12, 21:08
Avslutad
Eldshowartist. Hittade hon på det själv så att hon inte skulle verka arbetslös?
Citera
2026-08-12, 22:34
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Och naturligtvis....

Feministerna är oroliga att "kvinnor kan"-narrativet ska komma på skam.

En riktig artist anser tvärtom att all publicitet är bra publicitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in