Massiv koloniseringspolitik och att hjälpa flyktingar är två helt olika saker.
Det första leder i förlängningen till att det andra blir omöjligt, och till att Sverige blir en blandning av Libanon och Sydsudan.
Helldén säger att asylsökare ska lära sig svenska från dag 1 i syfte att integreras i samhället.
Som att ge någon annans Bankid och husnyckel till Jehovas eller random tiggare direkt när de knackar på dörren. För det är inte det egna hemmet Helldén ger bort nyckeln till, inte heller sina egna pengar.
Ja, vi försökte med det för ca tio år sedan. Det gick ju...sådär
medveten om din ironi
Du var inte lite ironisk och överslätande med att det gick ju "sådär".
Negern Abraham Ukbagabir, född 1979, var flykting från Eritrea,knivmördade två personer, en 27-årig man och hans 55-åriga mor, på Ikeas varuhus i köpcentret Erikslund i Västerås.
Det "ensamkommande flyktingbaarnet" negern Youssaf Khaliif Nuur knivmördade Alexandra Mezher 22 år på ett HVB-hem när hon i jobbet skulle hjälpa "barnet", som var äldre än henne.
Rikspolischef Dan Eliasson tyckte synd om den stackars mördarnegern.
Du var inte lite ironisk och överslätande med att det gick ju "sådär".
Negern Abraham Ukbagabir, född 1979, var flykting från Eritrea,knivmördade två personer, en 27-årig man och hans 55-åriga mor, på Ikeas varuhus i köpcentret Erikslund i Västerås.
Det "ensamkommande flyktingbaarnet" negern Youssaf Khaliif Nuur knivmördade Alexandra Mezher 22 år på ett HVB-hem när hon i jobbet skulle hjälpa "barnet", som var äldre än henne.
Rikspolischef Dan Eliasson tyckte synd om den stackars mördarnegern.
Att jag var ironisk med "sådär" går tydligt att urskönja. Att jag försöker översläta problem förstår jag inte riktigt hur du kan tolka det som
Att jag var ironisk med "sådär" går tydligt att urskönja. Att jag försöker översläta problem förstår jag inte riktigt hur du kan tolka det som
Jag menar bara att Helldéns politik och fullt medvetna livsgärning är så livsfarlig, destruktiv och katastrofal att jag uppfattar beskrivningen av de direkta konsekvenserna med bestialiska mord som "sådär" som lite överslätande.
Ja att du var ironisk var tydligt. Vi är nog eniga om saken.
Varför Helldén är fullt medveten om att hans livsgärning leder till katastrof för svenska folket förklarar jag gärna om någon här inte redan är på det klara med den saken.
Oavsett varför de kommer hit och hur mycket hjälp de behöver, exakt varför ska de flytta hit permanent istället för att bara få den hjälp och skydd de behöver någon annanstans där det kostar en bråkdel så att minst 10X fler kan hjälpas?