2026-08-06, 23:36
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Vill du bli av med svettlukten så är det ett bra tips
Man luktar mee svett med rakade armhålor, men lukten syns inte på instagram.
Citera
2026-08-07, 01:31
Medlem
MuppEms avatar
Trimma - JA.
Raka av helt, big nono.
Citera
2026-08-07, 01:43
Medlem
ILoveKnarks avatar
Om du har ett härligt sommarkrull över bröstet kan jag meddela att det finns många damer som dör för det
Citera
2026-08-07, 03:58
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totoskriver
Jag har tänkt på de här ganska länge ifall om det är en bra idé att raka av all hår på brösten och magen.
undrar ifall om de ens värt att göra helkropps rakning.¨

Beror väl på om den du knullar tycker det hade sett bättre ut? När man uppnår en viss ålder har ju håret blivit långt och då måste man nog ansa det till slut, annars ser det dumt ut. Det är inte bögigt att ansa öronhår och näshår exempelvis, speciellt inte om syftet är att kunna få mer brudar.

Det är liksom ingen större uppoffring att göra - om du redan har en trimmer så tar det väl max 20 sekunder.

Men om tjejen tvärtom tycker "jag tycker det är omanligt när män bryr sig om sitt utseende" så gör det bara lite i smyg eller inte alls. Personligen har jag aldrig träffat en tjej som tycker så. Det var nog på Woodstock dessa åsikter fanns.
Citera
2026-08-07, 06:42
Medlem
Nej. Finns inget oskönare än ett stickigt bröst mot ryggen om man blir omhållen. Vaxa om du tvunget ska ha bort håret.
För övrigt är brösthår manligt.
Citera
2026-08-07, 06:56
Medlem
tips rakar man sig där nere ser kuken större ut
Citera
2026-08-07, 07:15
Medlem
Jag blir väldigt torr och får känslig hy på hösten så behöver smörja in mig med fuktande kräm. Jobbigt då om det är en skog av hår ivägen.
Citera
2026-08-07, 08:31
Medlem
rapiers avatar
Låt det vara orakat. Blir det lite för långa hår kan man trimma så klart. Tror flertalet av damerna gillar hår på bröstet hos män Kan vara lite av en generationsfråga förstås. En ryamatta på bröst/mage kan vara i hårigaste laget i en del kvinnors smak om behåringen är så pass stor.
Citera
2026-08-07, 08:45
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rapier
Låt det vara orakat. Blir det lite för långa hår kan man trimma så klart. Tror flertalet av damerna gillar hår på bröstet hos män Kan vara lite av en generationsfråga förstås. En ryamatta på bröst/mage kan vara i hårigaste laget i en del kvinnors smak om behåringen är så pass stor.

Hårlöst bröst och mage. Klart gay.
Citera
2026-08-07, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Som manlig och därmed lat menar du nog 🙂

Nepp. Alla latmaskar har maskulinitet oavsett biologiskt eller självidentifierat kön.
Citera
2026-08-07, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
tips rakar man sig där nere ser kuken större ut
Så är det.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera