2026-08-06, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aankel-Kaankel
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Mannen var 40år och kvinnan som dog 25! + två små barn, var mannen och kvinnan i förhållande?
Har det nån betydelse i sammanhanget?
För barnens skull hoppas jag att de var bara hans. - Lite väl unga barn för att mista en ung mamma.
Citera
2026-08-06, 18:28
Medlem
KFCnoggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaggan88
Vad för betydelse ?

Om det var biologiska föräldrar bägge eller bara en, var de ett par eller syskon osv osv.
Citera
2026-08-06, 18:43
Medlem
[quote=KFCnogger|95612090]
Om det var biologiska föräldrar bägge eller bara en, var de ett par eller syskon osv

Förstår fortf inte vad de har för så stor betydelse ? Lika tråkigt för dom vilket som antar jag
Citera
2026-08-06, 21:33
Medlem
SurTrollets avatar
Har ingen aning om vem vad eller varför men bilen har kommit norrifrån på väg söderut och har på en 70km/h sträcka i svag nedförsbacke kombinerat med en halvstyv vänstersväng (om man kör för fort) tvärat över mötande fil några decimeter före ett begynnande vägräcke och kraschat rakt in ett träd som står typ 1-2m ut i periferin så det har verkligen tagit tvärstopp.

Om bilen kört fortare än tillåtet så är det ett mirakel att passagerarna klarat sig undan med lindriga skador som det står att de gjort i tidningen (Kristianstadbladet)...
Citera
2026-08-06, 22:21
Medlem
KFCnoggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaggan88
Om det var biologiska föräldrar bägge eller bara en, var de ett par eller syskon osv

Förstår fortf inte vad de har för så stor betydelse ? Lika tråkigt för dom vilket som antar jag

Beklagar att du inte förstår. För barnens skull, om det är deras mamma eller bara en för de ytligt bekant.
Citera
2026-08-06, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SurTrollet
Har ingen aning om vem vad eller varför men bilen har kommit norrifrån på väg söderut och har på en 70km/h sträcka i svag nedförsbacke kombinerat med en halvstyv vänstersväng (om man kör för fort) tvärat över mötande fil några decimeter före ett begynnande vägräcke och kraschat rakt in ett träd som står typ 1-2m ut i periferin så det har verkligen tagit tvärstopp.

Om bilen kört fortare än tillåtet så är det ett mirakel att passagerarna klarat sig undan med lindriga skador som det står att de gjort i tidningen (Kristianstadbladet)...

Kan du skicka vart det har skett? Är det precis efter Urnvägen/Haga Smoked BBQ?

Jag har hört att personerna inte var hemmahörande i trakten, men inte de starkaste källorna. Men vägen känns inte tuff på något vis så oavsett om man är hemmahörande eller inte så känns det som något har framkallat olyckan. Sol i ögonen är inte heller aktuellt då solen bör ha gått ner vid olyckstillfället.
Citera
2026-08-06, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anderson8
Kan du skicka vart det har skett? Är det precis efter Urnvägen/Haga Smoked BBQ?

Jag har hört att personerna inte var hemmahörande i trakten, men inte de starkaste källorna. Men vägen känns inte tuff på något vis så oavsett om man är hemmahörande eller inte så känns det som något har framkallat olyckan. Sol i ögonen är inte heller aktuellt då solen bör ha gått ner vid olyckstillfället.

Har du hört något/några eventuella namn?
Citera
2026-08-06, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iconicatab
För barnens skull hoppas jag att de var bara hans. - Lite väl unga barn för att mista en ung mamma.

Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Beklagar att du inte förstår. För barnens skull, om det är deras mamma eller bara en för de ytligt bekant.

Som sagt lika tråkigt vilket fall som helst
Citera
2026-08-06, 23:32
Medlem
Tycker mig se blåa avskrapningar på trädet på bilden i kbladet.
Citera
2026-08-07, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nisserump
Har du hört något/några eventuella namn?

Nej, inga namn alls. Men med tanke på de källor jag har och att det ännu inte har läckt ut något namn alls så lutar väl mycket åt att det just inte är någon från trakten. Men det återstår att se.
Citera
2026-08-07, 22:31
Medlem
Benshies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger

OM det är hennes barn så fick hon första vid 15, andra vid 19.

Vi kan anta pågrund av ovanlighet att det inte är mamman. Du kan sluta oroa dig nu.
Citera
2026-08-07, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benshie
OM det är hennes barn så fick hon första vid 15, andra vid 19.

Vi kan anta pågrund av ovanlighet att det inte är mamman. Du kan sluta oroa dig nu.

Det stod att ena barnet va 4 och det andra 6-10 år. Det innebär att hon skulle kunnat vara 19 respektive 21 år när hon fick barnen om hon var 25 nu, inte helt ovanligt. Sen kan ju 25 års åldern vara +/- något år också så klart men oavsett, hon kan mycket väl varit mamman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in