2026-08-06, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LezFear
Jag måste vara svagbegåvad som inte hittar denna person det talas om! Kan du eller någon annan länka till hans Facebook?

ÅÅs FB finns länkad här. Mörkhårig. Står Uppsala Uni och Krokom på hennes profil. Kolla bland hennes vänner. Man med hatt.
Citera
2026-08-06, 11:25
Medlem
PalleAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulbasaur400
Ber om ursäkt om det uppfattas som översitteri, ej menat så. Men du kan t ex kolla vilket datum T har fått gratulationer på FB och jämföra med födelsedatum på Ratsit.
Aha, tack. Jag har nog kollat fel. Tyckte det stod ringvägen på den jag kollade på. Det är jag som är ute o cyklar
Citera
2026-08-06, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalleAnka
Varför skriver man en lapp och lägger hemma? Då måste de bo fler på den adressen.

Den MGM som jag tror alla skriver om är ju 61 år, det känns fel, men övrig beskrivning hör i tråden verkar stämma
Vad jag läste stod det i en kalender. Han är 57 år och bor med 2 "söner" på söder.
Citera
Medlem
Hittar dock inte denne T på MrKoll, endast Ratsit. Någon skrev att han fanns på MrKoll tidigare. Är jag efterbliven eller har man lyckats dölja profilen?
Citera
Medlem
slemhinders avatar
Citat:
Ber om ursäkt om det uppfattas som översitteri, ej menat så. Men du kan t ex kolla vilket datum T har fått gratulationer på FB och jämföra med födelsedatum på Ratsit.

Stämmer! Denna TN som ÅÅ är vän med på Facebook bor på S*nkt P*ulsg*t*n på Södermalm i Stockholm och får gratulationer på Facebook vid det datum som anges på Ratsit och MrKoll.

Denna TN har de senaste åren arbetat i en museieverksamhet med en roll som tekniker. Museumet lades ner 2024 men skulle fortsätta ha någon form av verksamhet igång. Han står fortfarande kvar under Personal på sajten och han nämns i en artikel om en konferens som Riksantikvarieämbetet höll i slutet av förra året. (November)
Citera
2026-08-06, 11:28
Medlem
Citat:
Hittar dock inte denne T på MrKoll, endast Ratsit. Någon skrev att han fanns på MrKoll tidigare. Är jag efterbliven eller har man lyckats dölja profilen?
https://mrkoll.se/person/Thomas-Lennart-Nordin-Sankt-Paulsgatan-2-Stockholm/cYfruerAkyqRaQpuhQkyqRaQcYfrsqqkcYfrkyqRaQsqqkkyqR aQuerA
Citera
2026-08-06, 11:28
Medlem
Ska ta vägen förbi adressen inom kort, får se om det finns några antydningar där.
Citera
2026-08-06, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mbabbe
https://www.facebook.com/thomas.nordin.77/

Tack som fan! Jag hade missuppfattat efternamnet.
Citera
2026-08-06, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
https://mrkoll.se/person/Thomas-Lennart-Nordin-Sankt-Paulsgatan-2-Stockholm/cYfruerAkyqRaQpuhQkyqRaQcYfrsqqkcYfrkyqRaQsqqkkyqR aQuerA

Tack snälla! Oklart varför jag inte fick upp profilen, kanske är jag som är en boomer
Citera
2026-08-06, 11:30
Medlem
Sopphjonets avatar
Citat:
ÅÅs FB finns länkad här. Mörkhårig. Står Uppsala Uni och Krokom på hennes profil. Kolla bland hennes vänner. Man med hatt.

Så Th*mas Alp*er*y är avskriven som MGM?
Bara dubbelkollar så att jag har hängt med.
Citera
2026-08-06, 11:31
Medlem
Vilket intetsägande fall. Såklart det var hennes pojkvän.

Om hon hade gått vid första slaget hade det aldrig hänt. Men kvinnor tror att de kan förändra män och är för förlåtande och toleranta.
Citera
2026-08-06, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sopphjonet
Så Th*mas Alp*er*y är avskriven som MGM?
Bara dubbelkollar så att jag har hängt med.

Yes, det finns vissa i tråden som inte köper uppenbara fakta (ej riktat till dig) så jag bifogar anledning.

Den T du nämner är skriven en bra bit utanför stan. Den person som misstänks ska ha sitt boende i centrala Stockholm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in