2026-08-05, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granaten1
Ja exakt dom 🙌🏻

Sånt Stockholms-svenne-par? Om de nu inte är syskon. Fan inte klokt detta. Luktar ekonomiskt tjafs och eller är min magkänsla åt skogen.
Citera
2026-08-05, 18:13
Medlem
Aftonbladet skriver att polisen letar efter misstänkt gm på ön
Citera
2026-08-05, 18:13
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadoiLatvia
Kan noen værsåsnill å peke ut aktuelt hus på et kart? Det har vært så mye spekulasjoner fram og tilbake, og lantmaterial ditt og fastighetsnr datt, og annet en stakkars norrman ikke forstår seg på.

På dette bildet, hvilket av husene er det det gjelder? Eller er det et hus på helt motsatt side av øya, sånn noen også sier?

https://ibb.co/n8ZXB1Y6

På forhånd tusen takk.
Huset med den blå ringen.
Citera
2026-08-05, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfie81
Det är ju fan inte klokt. Nu vet vi kvinnan. Ex? Bror? Motiv? Vem fan tar fram en kniv ? Detta är det sjukaste.

Nu när semestrarna börjar ta slut blir det många tomma hus att bryta sig in i.
Bäst att låsa om sig
Citera
2026-08-05, 18:14
Medlem
Citat:
Kan noen værsåsnill å peke ut aktuelt hus på et kart? Det har vært så mye spekulasjoner fram og tilbake, og lantmaterial ditt og fastighetsnr datt, og annet en stakkars norrman ikke forstår seg på.

På dette bildet, hvilket av husene er det det gjelder? Eller er det et hus på helt motsatt side av øya, sånn noen også sier?

På forhånd tusen takk.

Skriv in adress Dj*rö Sollenkrok+ ö 203 så hittar du.

* = u
+ = a
Citera
2026-08-05, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallaren25
Lite som Morden i Sandhamn - fast på riktigt 😣

Exakt min känsla. Fan vad kan ha hänt. Oavsett vem rycker fram en kniv. Det går inte ta in.
Citera
2026-08-05, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Huset med den blå ringen.

What? Berört hus är väl inte ens med på bilden som skickades
Citera
2026-08-05, 18:18
Medlem
Min gissning är att han är hennes bror eller ex, de äger huset tillsammans, hon vill sälja, han vill inte det men har heller inte råd att köpa ut henne så då flippar han ut. Om hon är hans ex så är han en man som ingår relationer med kvinnor som är betydligt mer framgångsrika än vad han är.
Citera
2026-08-05, 18:19
Medlem
Rookie81s avatar
Jag räknade till tio polisbilar som åkte utåt för 2 timmar sen när jag åkte hem från ett jobb där ute så då lär de inte ha hittat nån i alla fall.
Citera
2026-08-05, 18:20
Medlem
Mbabbes avatar
Citat:

På forhånd tusen takk.

Här (markerat med blå prick)
https://www.hitta.se/stockholms+l%C3%A4n/sollenkroka+%C3%B6/djur%C3%B6+sollenkroka+%C3%B6+203/omr%C3%A5de/59.37749:18.714088
Citera
2026-08-05, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfie81
Sånt Stockholms-svenne-par? Om de nu inte är syskon. Fan inte klokt detta. Luktar ekonomiskt tjafs och eller är min magkänsla åt skogen.

Eller psykos, droger, svartsjuka (om det var ett par)
Citera
2026-08-05, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModernisticMan
Min gissning är att han är hennes bror eller ex, de äger huset tillsammans, hon vill sälja, han vill inte det men har heller inte råd att köpa ut henne så då flippar han ut. Om hon är hans ex så är han en man som ingår relationer med kvinnor som är betydligt mer framgångsrika än vad han är.

Om det är mannen som samägt huset är jag inne på samma. Snabb översikt på hans bolag och man ser att det inom kort är konkursmässigt om han inte gör något åt det. Pank, desperat, säkert full.

Men enligt någon i tråden ska detta som sagt vara hennes bror, och jag tror mer på att det är ett ex. Huruvida J*nne är bror eller ex avgör om jag ser honom som huvudmisstänkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in