2026-08-04, 13:46
Medlem
Min fru har i säkert 10 år varit min domina. I början med bara handbojor, klädnypor och ett ridspö. Nu har vi allt inkl avancerad elektrosex utrustning och div fjärrstyrda apparater som hon gärna använder. Jag har alltid gillat våra sessioner och jag vet att hon njuter av att vara stygg. I våras tog hon helt plötsligt med en arbetskamrat, Sara. Jag blev ställd och protesterade, till ingen nytta. Sara är tydligen utbildad Dominatrix och det märktes! Mycket tuffare tag, mer smärta och mer förnedring! Men så skönt! Det har varit 5 sessioner nu och jag kan knappt bärga mig!
Nu vill dock Sara bjuda in en överraskningsgäst till nästa session! Vad göra, ska jag bara flyta med eller? Vad händer sen, blir dom 4 då?
Citera
2026-08-04, 21:58
Medlem
SylarQQs avatar
Nja hon tar säkert ditt en man istället, så du kan se på medans han knallar din fru och sen dig medans din fru och Sara skrattar åt dig. Ha de skönt
Citera
2026-08-15, 00:54
Avstängd
sveningmars avatar
Skratta dig lycklig bara! Det är klart du vill vara med om. Du lever dröm liv just nu.
Citera
2026-08-23, 12:30
Medlem
Hur blev det då? Är du slav åt 3 personer nu?
Citera
2026-08-23, 15:26
Medlem
ekerilars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBN49
Min fru har i säkert 10 år varit min domina. I början med bara handbojor, klädnypor och ett ridspö. Nu har vi allt inkl avancerad elektrosex utrustning och div fjärrstyrda apparater som hon gärna använder. Jag har alltid gillat våra sessioner och jag vet att hon njuter av att vara stygg. I våras tog hon helt plötsligt med en arbetskamrat, Sara. Jag blev ställd och protesterade, till ingen nytta. Sara är tydligen utbildad Dominatrix och det märktes! Mycket tuffare tag, mer smärta och mer förnedring! Men så skönt! Det har varit 5 sessioner nu och jag kan knappt bärga mig!
Nu vill dock Sara bjuda in en överraskningsgäst till nästa session! Vad göra, ska jag bara flyta med eller? Vad händer sen, blir dom 4 då?

Eftersom det är dina dominor som bestämmer över dig har du bara att gilla läget.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in