2026-08-25, 16:45
Medlem
Kan någon ge en review?
Jag använder denna just nu och den slår till hårt i början men håller kanske max 1 timme. Får röka ofta om man vill att effekten ska sitta i.

Jag gillar denna, den är balanserad och blir inte alls nojjig eller något - utan mer bara chill och härlig.

Men vill gärna läsa andras upplevelser med just denna noid.

Den är underbar att sova på ska tilläggas!
Senast redigerad av Analogabesvar 2026-08-25 kl. 16:46. Anledning: Tillägg
Citera
2026-08-28, 12:55
Medlem
Hej alla
Testade THCb-A från faraoh igår, och helvete vad den tog tag i mig.
Ett semi-långt bloss fick mig helt knockad i ca en timme. Nu är jag förvisso ganska färsk för tillfället, inte rökt något på ish en månad.
Bängan va skön, kändes inte jätteannorlunda från THC.
Oklart om det är vapen som är väldigt starkt doserad eller om det är själva molekylen som har starkare bindningsaffinitet till Cb-receptorerna, självklart då i kombo med att jag har relativt låg tolerans atm
Citera
2026-08-28, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eghegh1
Hej alla
Testade THCb-A från faraoh igår, och helvete vad den tog tag i mig.
Ett semi-långt bloss fick mig helt knockad i ca en timme. Nu är jag förvisso ganska färsk för tillfället, inte rökt något på ish en månad.
Bängan va skön, kändes inte jätteannorlunda från THC.
Oklart om det är vapen som är väldigt starkt doserad eller om det är själva molekylen som har starkare bindningsaffinitet till Cb-receptorerna, självklart då i kombo med att jag har relativt låg tolerans atm

Enl. andra så är thcb typiskt att det slår hårt men toleransökningen är otrolig vilket gör den inte så önskvärd för en dagligrökare. Det vore intressant att höra vidare rapporter av dig
Citera
2026-08-28, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trmg
Enl. andra så är thcb typiskt att det slår hårt men toleransökningen är otrolig vilket gör den inte så önskvärd för en dagligrökare. Det vore intressant att höra vidare rapporter av dig
Japp, ska bli. Har även fått hem CB9+THCV-vape. Så blir lite fram och tillbaka mellan dom. Cb9+thcv känns hittills lättare för vardagsbruk, men ska försöka uppdatera så ofta jag minns
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in