2026-08-21, 00:07
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Fick man sätta upp affischer så tidigt i Göteborg?
Ja, affischeringen var helt korrekt och alla rikdagspartierna var representerade på gatan. Övriga partiers material rördes inte.
Citera
2026-08-21, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0fess0rn
Jag hoppas verkligen detta är startskottet av en våg med skit som landar på henne bord, hoppas innerligt att hon får äta skit till bådr frukost lunch och middag. Hade inte brytt mig om hon var en människa utan en maktposition, men när man inte kan bete sig när man är i en maktposition som hon faktiskt är i, då förtjänar man ett helvete.

Läser du detta eller om din man läser detta, ni är ett par riktiga jävla svin och jag hoppas ni blir utsatta av media 😁

Det hoppas jag också på. Förmätet och odemokratiskt beteende. Förklädd godhetsknarkare som ska visa sig på styva linan för sin snedvridna bekantskapskrets. Och när sonen står o skriker som en jävla idiot om att de ska sluta filma, så förstår man var han fått det ifrån. Detta påklistrade förakt, för att utmärka sig och göra avstamp med sin äckliga uppenbarelse. Hon ska bli av med jobbet, direkt. Det är egentligen inte straff nog, för hon kommer inte lära sig sin läxa förren det kommer upp och biter henne i röven. En sinnessvag hagga som inte kan hantera varken sig själv eller internet och sociala medier, och som dessutom uppehåller en chefs-position i den offentliga sektorn. Hon har begått ett general-fel och ska bestraffas därefter. Blir hon inte av med jobbet så kommer jag fortsätta skicka klagomål till Göteborgs Stad om att hon ska bli sparkad.
Citera
2026-08-21, 14:44
Avstängd
Konstigt att två föräldrar med tyska efternamn och något argt invandrar barn ska få bestämma vilka partier som ska få synas här i Sverige.
Citera
2026-08-22, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KumJing23
Jag förstår inte och jag röstade inte på FI.

Feminist ja.
Nazist nej.

Hatar alla vita straighta män - nej.
Anser att vita mannen är medioker - ja.

Brun hy är mkt mer sexig - ja.
Varför solar vi annars på sommaren? 🤷🏽‍♀️
😍

Jag tror inte på fake News.

Fakta är att SD har flest dömda politiker och det är inte vänstermedia som hittat på. Det är fakta.

Du kan alltid ringa 11414
vita män är mediokra säger du, hur många negrer har vunnit nobelpriset?

Varför lever många mena länder som vi levde på medeltiden?

iof har muslimerna gjort lite bra saker de har fått sådana som dig hålla käften och dölja sig, därnere hade du varit stenad för längesedan med det är inte så dåligt ändå eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in