2026-08-03, 07:32
Medlem
blobben!!!s avatar
Tycker det är ganska lätt. Klart hon får amma där hon vill, men hon får också vara beredd på att det kommer finnas folk som stirrar. Speciellt pilska tonåringar och snuskiga gubbar.

Jag undrar hur mycket bröstmjölk som behövs spillas för att det skall motsvara ett av alla barn som urinerar i poolen.
Citera
2026-08-03, 07:56
Medlem
Wyrdkins avatar
Är folk här lätt efterblivna?

Det står ju klart att problemet var inte att hon ammade utan att hon var ivägen.

Min son när han var en pojk på ca 6-7 år gillade att ligga vid en poolsida på trät för det blev varmt. Då blev han tillsagd att han inte fick ligga där då folk sprang och gick runt poolen på sagda trä.

Eftersom han och jag är åtminstone normalbegåvade så flyttade han på sig utan att börja gråta.
Citera
2026-08-03, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Såklart att man visar hänsyn och försöker finna en lite avskild plats när man ska amma. Det är sunt förnuft. Inte omöjligt att kvinnan ville provocera eller visa upp sig.

Autisterna på fb har talat. Det fungerar inte riktigt så
Citera
2026-08-03, 08:11
Medlem
thecatfisters avatar
Stora fina tuttar på henne, nån som vet? Tycker det är centralt i hela berättelsen. Detta gör ju det hela antingen sexuellt och exhibitionistiskt, eller helt normalt.
Hade det varit fina stora mjölkisar är det ju så att hon kunde skapa en attraktion för andra badgäster som då stirrar på hennes bröst istället för att tänk på om det är halt eller var pool kanten är. Är de fula hund öron till tuttar me stora nips lär ju ingen bry sig liksom.

Så nån som har hennes insta eller så, så kan vi får klarhet.
Citera
2026-08-03, 08:14
Medlem
BombaySaphires avatar
Isabell är en så pass gammal kärring att hon borde veta bättre än att flasha tuttarna bland folk.
Citera
2026-08-03, 08:28
Medlem
Hon gjorde inget fel om man hittar vad som hände egentligen. Som ett vittne bekräftade.
Så badvakten bad henne flytta sig för de var olämpligt att amma barnet, inte pga spring, säkerhet eller annat. Bara olämpligt inför andra människor.
Men hennes andra barn badade ju vid tillfället.

Människor har blivit så jävla töntiga i nutid. Ni som blir kränkta av nakenhet eller för den delen är livrädda för spill i poolen hade dött på 90 talet.
Ni är livrädda för lite bröstmjölk, buhuuu. Men ni badar gärna i piss ?
Citera
2026-08-03, 08:32
Medlem
thecatfisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Isabell är en så pass gammal kärring att hon borde veta bättre än att flasha tuttarna bland folk.
Många 40 åringar har fenomenala tuttar så de måste komma fram snart hur dom såg ut. Bara då kan vi förstå varför hon gjorde så och varför vakten bad henne flytta sig.
Citera
2026-08-03, 08:39
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Om hon hade fått amma vid poolkanten och någon man hade tittat på hennes tutte och barn så hade hon också kontaktat tidningen och sagt "Jag blev sexuellt trakasserad då jag ammade mitt barn"
Det syns på hennes utseende att hon är en rättshaverist och säkerligen en flitig skribent på familjelivs forumsidor rörande feminism.
Citera
2026-08-03, 08:43
Medlem
LKKINGENs avatar
Om orsken till att hon ombads flytta var ammningen i sig så är det bara ännu ett bevis på hur fel vårt samhälle är.
Kan vara att badvakten var mån om kvinnan som inte insåg faran att sitta med tutten ute i en miljö som antagligen var full av orker.

Kan ju vara att hon blev förbannad gör att badvakten var en ork.

Kan finnas mycket som triggat henne.

Att välja en så hög grad av kränkning att en tidning kontaktas bara för att känns väldigt långt.
Men vem vet, inte för inte att det finns en tråd som avhandlar idioter som får utrymme i media.
Citera
2026-08-03, 08:45
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Varför är den mänskliga kroppen tabu?
Citera
2026-08-03, 08:50
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapitalistkalle
Men klart som fan att man får amma i det offentliga rummet. Jag kan inte komma på ett enda vettigt motargument.
När den lilla battingen är lika gammal som mamman kommer du endast se kvinnor om dom är iklädda svart tält med hål för ögonen.
Då är det spöstraff för offentlig ammning.
Citera
2026-08-03, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baliser
Du, eftersom du säkert har en massa sådana.

Buhuuu. Tatueringar är konst. Ja jag har massor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in