Igår, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baptiste
Hur konstigt det än låter så får man faktiskt inte dra ner byxorna och suga av folk mot deras vilja.

Förlåt. Var frågan om det var ett brott? Det jag frågade efter vad brottrubriceringen, så varför svarar du på något helt annat?
Citera
Igår, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Enligt lagen är det väl våldtäkt om för in fingrar i slida eller slickar någon mot dens vilja?

Är det våldtäkt enligt lagen om någon runkar av en mot ens vilja, eller vad klassas det som då? Är det våldtäkt om någon suger av en mot ens vilja?

Vore intressant om någon kunde reda ut dagens juridik.
Nej för det kan inte ske.
Ingen har någonsin blivit avrunkad mot sin vilja.
Är du 12 år eller?
Citera
Igår, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av derfilo999
Våldtäkt kräver i regel penetration.

Kan inte oralsex på en kvinna mot hennes vilja rubriceras våldtäkt också?
Citera
Igår, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Nej för det kan inte ske.
Ingen har någonsin blivit avrundad mot sin vilja.
Är du 12 år eller?

Det är väl klart det kan ske. Är det bara kvinnor som kan bli ofredade menar du?
Citera
Igår, 18:16
Medlem
Citat:
Det är väl klart det kan ske. Är det bara kvinnor som kan bli ofredade menar du?
Ja precis.
Trodde du de andra 142 olika könen kunde bli det?
Spruta och var glad.
Citera
Igår, 18:23
Medlem
AnonymHingsts avatar
Citat:
Berätta hur det ligger till då, rätt säker på att du inte heller vet.
Om en man blir avrunkad mot sin vilja tror du det är lagligt då? Att ta en annan man på sitt könsorgan? Du är efterbliven, på riktigt nu.
Citera
Igår, 18:24
Medlem
Baptistes avatar
Citat:
Förlåt. Var frågan om det var ett brott? Det jag frågade efter vad brottrubriceringen, så varför svarar du på något helt annat?

Om du suger av mig så kommer brottrubriceringen att vara mord.
Citera
Igår, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Ja precis.
Trodde du de andra 142 olika könen kunde bli det?
Spruta och var glad.

Så om en ful gammal kärring skulle runka av ditt barn mot hans vilja genom hot eller dylikt så ska han bara finna sig i det?
Citera
Igår, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymHingst
Om en man blir avrunkad mot sin vilja tror du det är lagligt då? Att ta en annan man på sitt könsorgan? Du är efterbliven, på riktigt nu.

Är allt som är olagligt våldtäkt?
Citera
Igår, 18:28
Medlem
Citat:
Enligt lagen är det väl våldtäkt om för in fingrar i slida eller slickar någon mot dens vilja?

Är det våldtäkt enligt lagen om någon runkar av en mot ens vilja, eller vad klassas det som då? Är det våldtäkt om någon suger av en mot ens vilja?

Vore intressant om någon kunde reda ut dagens juridik.

Ja, det är ju en sexuell handling jämförbart med samlag, som dessutom sker mot ens vilja. Så ja: det räknas säkert som våldtäkt. Eller iaf. Som grovt sexuellt övergrepp.
Citera
Igår, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Skit i dom. Trots att svaret är ja (vi bor ju i Sverige) så är ifrågan ntressant då jag inte har hört talas om något sådant fall.

Var en kvinna som blev dömd för våldtäkt som sög av en man som låg i ett solarium, så jo, det finns fall.
Citera
Igår, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Skit i dom. Trots att svaret är ja (vi bor ju i Sverige) så är ifrågan ntressant då jag inte har hört talas om något sådant fall.
Det förekommer sexuella övergrepp på män. Oftast av andra män. Kvinnor är rätt ointresserade av att ha sex med män som inte vill ha sex med dem, i min erfarenhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in