Citat:
Ursprungligen postat av
Mechila
Det är nog inte helt ovanligt. Jävligt korkat dock om avgiftningen dessutom är frivillig.
Jag är korkad och medveten om det. Jag tror det är frivilligt. Jag har sagt ja att jag vill, men om jag skulle sagt nej kanske det hade blivit med tvång för dom har gjort lvm-anmälan på mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Belter
Så är det med all avgiftning. Det drar igång suget ordentligt men, det är bara en psykologisk grej och man ska naturligtvis inte ge efter.
Svårt att inte ge efter dock.
Citat:
Ursprungligen postat av
MASSAGATTI
Det har till stor del att spela in med avsaknad av intelligens . Är man lätt efterbliven så gör man så för då blir avgiftningen 7 resor värre , ELLER så tar du tillfället i akt och blir en produktiv medborgare i samhället.
Hoppas du blir fri från dina demoner och sen ser din tråd om ett par år och undrar hur fan du tänkte.
Men jag önskar dig stort lycka till och välgång i framtiden .
Du började med att kalla mig dum i huvudet och sen önskar du mig stort lycka till och välgång i framtiden. Jag väljer att fokusera på det sista och säger tack.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mailmans
Ledsen att säga det, med den inställningen kommer du inte hålla dig nykter fram över. Du har inte nått botten än
Nej jag har väl inte det. Måste man nå botten för att klara det?
Citat:
Ursprungligen postat av
Morfar-52
Vill du bli drogfri ska du i stället passa på att trappa ner.
Vill du inte, innerst inne, knarka järnet då så du mår katastrofalt dåligt under avgiftningen.
Då har du all anledning (i din hjärna) att ge upp igen och fortsätta karusellen du är inne på.
Ja det är vanligt att man tänker så, särskilt om man egentligen inte vill bli drogfri.
Jag vill bli fri. Samtidigt som jag älskar att knarka och vill fortsätta. Det är två sidor som drar i mig åt varsitt håll.
Citat:
Ursprungligen postat av
Glorzo
kan ju göra det, men avgiftningen kommer bli brutal.
Jo jag vet men det blir den ändå så snabbt som dom sätter ut medicinerna.