2026-08-01, 14:58
Avstängd
LKKINGENs avatar
Man heterosexuell, har en fråga till kvinnor/tjejer som gillar leka med kuken i munnen dvs oralsex.

Vet det finns män som gärna vill svara men hade gärna sluppit ha denna diskussion med en man..

Frågan poppade upp pga anledning och har inte i dagsläget någon i min närhet jag vet kan svara på detta.

Har erfarenhet av allt fr dom som vägrar ha en kuk i munnen till de som mer än gärna lägger sig på rygg med huvudet utanför sängkanten och låter en man knulla dom så hårt man orkar i halsen vilket i min erfarenhet inte skiljer sig särskilt mycket fr ett vaginalt samlag, kanske rent av bättre?

Min fråga som jag aldrig ens funderat på förut.

Om en man kommer i munnen på en kvinna att svälja den satsen är väl att likna med att svälja vad som helst man har i munnen.
Om man nu ligger på +20 cm så kommer man ganska långt ner i halsen, kanske inte så långt man tror eller vill men iallafall.
Om mannen kommer i detta "bottenläge" då hamnar satsen en bit ner i halsen och jag har träffat på kvinnor som sväljer fastän man fortfarande fortfarande har kvar kuken där nere.

Jag är bara nyfiken på hur detta funkar för i mitt huvud om jag skulle stoppa en gurka i halsen och sen försöka svälja lite slime så har jag svårt tro att att jag skulle få till en sväljrörelse i halsen.
Borde det inte vara lite som när man är hos tandläkaren att om sugen tar dåligt så inte fan kan man svälja ner saliven som samlas i munnen utan att få till en sväljrörelse som får svalg och tunga att röra sig???

Tacksam för seriösa svar på min helt ovetenskapliga men nyfikna fråga.
Citera
2026-08-01, 22:47
Medlem
Det glider väl ner så pass långt att man inte har något annat val än att svälja när man väl kan. Räcker ju den dras upp lite så kan man svälja med bara halsen utan att munnen hänger med om du förstår vad jag menar.
Citera
2026-08-02, 11:34
Avstängd
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nippfitt
Det glider väl ner så pass långt att man inte har något annat val än att svälja när man väl kan. Räcker ju den dras upp lite så kan man svälja med bara halsen utan att munnen hänger med om du förstår vad jag menar.
Tror jag förstår hur du menar men lär inte bli att jag testar din teori, får kväljningar bara tandborste kommer för långt bak😝
Citera
2026-08-03, 22:58
Medlem
J.Doessons avatar
Om du är välhängd så är det väl bara att börja dejta några för utbildningssyfte.
Citera
2026-08-04, 09:21
Avstängd
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Doesson
Om du är välhängd så är det väl bara att börja dejta några för utbildningssyfte.
Har fått höra att jag är en bra bit över medel.
Har gjort denna hals erfarenhet ett antal gånger men aldrig haft just det tekniska utförandet i åtanke.

Att hitta någon som man kan öva fortplantning i halsen med är inte bara. Dom växer inte på träd. Så att leta upp några för forskningen skulle är antagligen mer tidskrävande än vad jag är villig att spendera.

Har hittat betydligt fler bland våra tillresta än svenskor, speciellt iranskor, ajatållorna verkar ha avlat bort kräkreflexen på flickebarnen.

Sen flyttade jag just för att ha så lite tillresta runt omkring mig som möjligt så iranskor är inte direkt lättillgängliga här omkring.
Citera
2026-08-10, 11:47
Medlem
När kuken är så långt ner i halsen rinner satsen bara ner utan sväljrörelse. Drar du ut den lite funkar sväljrörelsen igen. Kan tillägga att jag helt saknar kräkreflexer så det kanske spelar roll
Citera
2026-08-15, 13:47
Avstängd
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoftVelvet
När kuken är så långt ner i halsen rinner satsen bara ner utan sväljrörelse. Drar du ut den lite funkar sväljrörelsen igen. Kan tillägga att jag helt saknar kräkreflexer så det kanske spelar roll
Kräkreflexen är såklart bra att inte ha.
Fråga till dig med tanke på det jag skriver här nedanför.
Är halssex något som du får ut något av rent kroppsligt och isåfall vad?
Jag har mött några som nästan sätter likhetstecken mellan sex och detta. Dvs det är något dom fördrar och det kan göra dom lika nöjda o glada som efter en omgång där bägge könen nyttjas. Alltså där kvinnan tog initiativ till detta och var helt nöjd på samma sätt som efter bra sex med några orgasmer.
En reflektion, jag har haft umgänge med 11 iranskor genom åren, väldigt svag för dessa men vet ej varför.
Det har varit både direktimport och födda i exil.
Ingen hade kräkreflex och gillade dessutom att utöva aktiviter där avsaknad av kräkreflex är ett måste.
Någon som tror jag haft tur som en tok eller finns det ett aktivt avelsprogram för detta i Iran?
Tankar och erfarenhet av iranskor någon?
Citera
2026-08-18, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Kräkreflexen är såklart bra att inte ha.
Fråga till dig med tanke på det jag skriver här nedanför.
Är halssex något som du får ut något av rent kroppsligt och isåfall vad?
Jag har mött några som nästan sätter likhetstecken mellan sex och detta. Dvs det är något dom fördrar och det kan göra dom lika nöjda o glada som efter en omgång där bägge könen nyttjas. Alltså där kvinnan tog initiativ till detta och var helt nöjd på samma sätt som efter bra sex med några orgasmer.
En reflektion, jag har haft umgänge med 11 iranskor genom åren, väldigt svag för dessa men vet ej varför.
Det har varit både direktimport och födda i exil.
Ingen hade kräkreflex och gillade dessutom att utöva aktiviter där avsaknad av kräkreflex är ett måste.
Någon som tror jag haft tur som en tok eller finns det ett aktivt avelsprogram för detta i Iran?
Tankar och erfarenhet av iranskor någon?

Ja det har sina fördelar att sakna kräkreflex helt klart!

Ja jag går igång på halsknull och tycker att det nästan är lika skönt som sex och har t.o.m. fått orgasm av att bara suga kuk.

Tror inte att det finns ett program i Iran du har nog bara haft tur
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in