2026-08-02, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
En gammal artikel om tjocke Lennart:

https://www.kuriren.nu/nyheter/ranea/artikel/lennart-kallades-till-thailand/jn000e4r

Fy fan då har han snott i minst 20 år. Jag är övertygad om att det handlar om ett smycke eller liknande här och där och som vanligt har det skenat i slutet
Citera
2026-08-02, 14:14
Medlem
Det som förvånar mig mest är att folk har valt att anlita dessa två WT med porrmusche och skurmoppsfrisyr när det finns väletablerade firmor att välja bland.
Citera
2026-08-02, 20:47
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skohorn23
Det som förvånar mig mest är att folk har valt att anlita dessa två WT med porrmusche och skurmoppsfrisyr när det finns väletablerade firmor att välja bland.
De har väl riktat in sig på gamla, svaga, (dementa), sörjande. Ser ut som opålitligheten själv dock. Hur uppdagades det tro?
Citera
2026-08-03, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skohorn23

Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
De har väl riktat in sig på gamla, svaga, (dementa), sörjande. Ser ut som opålitligheten själv dock. Hur uppdagades det tro?

Storleken på arvodet är det så klart som gjort att dessa får kunder öht..
Citera
2026-08-03, 20:54
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten

Håller med om det.
Inte ovanligt att tex intellektuellt funktionshindrade luras på arv efter anhöriga.
Citera
2026-08-13, 13:37
Medlem
Ja, samt MR Konsult
Citera
2026-09-16, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrShrek
Åklagaren har inte väckt åtal ännu

Ok men vad var då hänvisningen till Luleå tingsrätt Mål B 731-26 som ursprungligen postades av "isprinsessan79"?

Det vet väl i och för sig inte du för det var inte du som postade det, men man blir ju fundersam.
Citera
2026-09-16, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kLFFiVfTFba9Huz
Ok men vad var då hänvisningen till Luleå tingsrätt Mål B 731-26 som ursprungligen postades av "isprinsessan79"?

Det vet väl i och för sig inte du för det var inte du som postade det, men man blir ju fundersam.

Jag kollade med tingsrätten åklagaren hade inte då iallafall väckt något åtal
Citera
2026-09-17, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clean_hu
*=a

M*rie Ruumens**ri
Lenn*rt Ruumens**ri

släkting till ruumens**ri chefen på luleå kommuns gatuavdelning?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in