Citat:
Ursprungligen postat av
PVitamin
Psykotroniskt fängelse med bidirektionell directed energy weapons som mäter hjärnvågor och skickar signaler, kopplade till superdatorer som läser av all data. DEWs är alltså på satelliter och landbaserade phase arrays.
Här kan man läsa ett exempel hur detta fungerar i praktiken:
https://patents.google.com/patent/US3951134A/en
Jag har blivit tvingad som "guinea pig" för detta av SÄPO senaste 2 åren och kartläggning av mitt liv började långt innan. Fy det som väntar, försöker förklara men man blir bara dumförklarad och schizofreniförklarad. Dr. Robert Duncan som va CIA visselblåsare försökte nå ut till allmänheten i 20 år innan han betalade yttersta priset 2024.
Det är alltså satelliter bestyckade med DEWs som kopplar upp till antingen ens unika hjärnvågssignatur eller ens resonanta DNA frekvens, båda fungerar. Detta skapar en bidirektionell supermotorväg mellan superdatorn och hjärnan som sedan kan styras hejvilt och övervakas i realtid. Alla människor på jorden kommer således vara övervakade i realtid inkl. deras tankar.
Systemet komplementeras upp med landbaserade phased arrays som också är gigantiska directed energy weapons och genom att skapa en Ionospheric mirror kan dom studsa radiovågor vartsomhelst i världen och träffa vem som helst.
Bild på hur en Ionospheric mirror fungerar:
https://tinyurl.com/yh8famux
Allt detta är självklart styrt genom AI. Detta systemet är redan färdigutvecklat. Forsknings och utvecklingsarbete har pågått sedan 70-talet på individer i befolkningen (t.ex. jag) och nu är det redo att släppas ut.
Tjena, gud här
Tänkte bara chimea in och säga - starkt jobbat. Tror på dig och den styrka du har inom dig.
Jomen visst, mycket teknologi som är på g och det är en strid ström av narrativ som spelas upp, på den digitala grottväggen (hela tiden).
Kan väl vara rätt sunt också att inte grotta ner sig i narrativ tänker jag, det gör ändå ingen större skillnad.
I slutändan kan man ändå bara va en bra person och göra så gott man kan, sas. Thats pretty much it.
Jag vet när jag var yngre och traumatiserad.. och hade panikattacker hela tiden (Tillexempel), då var jag väldigt avstängd och hade svårt att ta in omvärlden på ett korrekt sätt.
Men sen går åren och man filar bort det värsta av skavankerna och börjar se världen lite annorlunda och lite mer för vad den faktiskt är, i all sin glans. Och världen är helt fantastisk.
Med min oerhörda spirituella kraft har jag alltid blivit "handlad" osv (vilket bara är en mer intensiv variant av att vara "inkluderad").
Nu, som fullödig sovereign, så tycker dom ju då att det behöver börjas "hånas" osv. Eller åtminstone försöker man konstruera en mental matris där man får den som avses, att själv slutleda via den info som givits dem till del, att de är just "hånade".
Eller ja, sen kan man ju såklart också välja helt själv hur man ser på saker (vilket är lite mer såsom jag jobbar). Men det är iaf grundtanken.
Tycker inte du bör stirra dig blind på eventuella könstigheter alltförmycket,
teknologin går framåt och det kommer den alltid göra. Spelar ingen roll om nån trött satanist (eller whatever) sitter och drar i spakarna någonstans. Vad du kan göra som person är väl mer bara att vara dig själv och att vara en "go kamrat", som jag brukar säga. Resten är egentligen upp till hur du väljer att läsa in saker, och vad dom andra tomtarna väljer att hitta på under tiden.
Har blivit psyopad till höger och vänster och jag bryr mig inte ett dyft, tycker mest att det är kul tbh. Dom behöver all hjälp dom kan få dessutom så då är det väl bara att tjippa in helt enkelt

Ta väl hand om dig och glöm inte bort det fantastiska och helt enorma egenvärde som ligger i att just du bara fortsätter med att vara "just du"
Xoxo