2026-07-25, 20:57
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Vi alla alla sett den killen på skolan. Har alltid en hoodie på sig och röker hasch och har tatueringar på händerna eller tänder hållet. Tittar på Joe Rogan podcast och vill agera anti-akademi och vill alltid påstå att alla forskare är dumma i huvudet och drar sina egna konspirationsteorier. Dessa verkar alltid gå hem hos tjejer så inåt helvete. Alltid han som kan ligga med två nya tjejer i veckan och ligger på 100-150 tjejer under sina unga år.

Sedan finns det killar som har ett jobb som vaktmästare, gymmar och fiskar så gott som hela tiden och läser fantasyböcker eller sci-fi och spelar WoW eller Diablo 4 och använder davidoff som parfym. Knäpptyst där! Får han fitta en gång om året skall han vara nöjd.

Lite som att Simon Superti går före Viktor Frisk gällande personlighet.

För oss män stämmer ser att vi gillar väl slampiga tjejer i det mån det går som påminner om Carolina Gynning i utseende medan vi tittar bort på hästtjejer. Kan inte kolla på någon introvert känd tjej mellan 20-35 år .

Är detta förekommande världen över? Vi vet varför men samtidigt..... varför tjejer? Varför just narkomaner?

Dom kanske är tjusiga och trevliga dom där killarna i huvtröjor och... exemplet som verkligen totalt rycktes ur luften om den fantasyläsande fiskarkillen med smak för davidoffparfymer kanske inte har det riktigt?
Varför davidoffparfymer kom med vet jag inte, men överlag kan jag väl säga att WoW-spelande (spelar folk det fortfarande?) tar enormt mycket tid och gör att man inte får mycket tid till annat. Som att vara social.

Killen i huvtröja kanske är mer social, träffar mer folk och genom att visa att han är trevlig att hänga med så ser andra tjejer och kvinnor att han är "söt och röten nog för att va ens nästa ex"?
Citera
2026-07-25, 20:59
Avslutad
Citat:
Vi alla alla sett den killen på skolan. Har alltid en hoodie på sig och röker hasch och har tatueringar på händerna eller tänder hållet. Tittar på Joe Rogan podcast och vill agera anti-akademi och vill alltid påstå att alla forskare är dumma i huvudet och drar sina egna konspirationsteorier. Dessa verkar alltid gå hem hos tjejer så inåt helvete. Alltid han som kan ligga med två nya tjejer i veckan och ligger på 100-150 tjejer under sina unga år.

Sedan finns det killar som har ett jobb som vaktmästare, gymmar och fiskar så gott som hela tiden och läser fantasyböcker eller sci-fi och spelar WoW eller Diablo 4 och använder davidoff som parfym. Knäpptyst där! Får han fitta en gång om året skall han vara nöjd.

För oss män stämmer ser att vi gillar väl slampiga tjejer i det mån det går som påminner om Carolina Gynning i utseende medan vi tittar bort på hästtjejer. Kan inte kolla på någon introvert känd tjej mellan 20-35 år .

Är detta förekommande världen över? Vi vet varför men samtidigt..... varför tjejer? Varför just narkomaner?

Narkomaner låter väl lite väl hårt för någon som röker hasch då och då, vi är väl inte alkoholister när vi dricker på helgen?

Du låter som torrbollen ingen vill ta i och nu är du ledsen på internet. Det måste vara jobbigt dock.
Citera
2026-07-25, 21:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lagfrukt
Det är inte sant de som spelar dataspel har ofta gedigna pengapungar.
Eller att det är ett intresse. Bra mycket vettigare än "smink" och "shoppa".
Citera
2026-07-25, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Eller att det är ett intresse. Bra mycket vettigare än "smink" och "shoppa".

Kom ut ur källaren och åk på en festival eller något, så svårt är det inte att träffa tjejer.

Menar inte comicon eller liknande nördgrejer. Där kan du säkert hitta en efterbliven nördtjej men varför ska man träffa en sån?
Citera
2026-07-25, 21:58
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Citat:

Tjejer gilla häftiga pojkar, inte nördar som läser fantasyböcker eller sci-fi och spelar WoW eller Diablo 4!
Citera
2026-07-25, 22:02
Medlem
Vet en tjej i 20 års åldern, som hade valt en narkoman. Framför en framgångsrik person med miljoner på banken.

De här tjejerna tror jag har haft en väldigt konstig uppväxt.

Tror även att en del av deras hjärna är efter, de har fastnat i något tonårs stadie där man tyckte moppe killar var det coolaste man sett, fast med narkomaner då.
Citera
2026-07-25, 22:05
Medlem
Kolla in en gammal inspelning från en beatles-conert från 60-talet, hur tjejer gick riktigt banas. Mycket vått i trosorna där..

Som mycket unga tar vi efter de vuxna omkring oss. Men i unga år tar vi efter våra kompisar, slår oss lös, försöker bli självständiga. Ett gäng tonåringar som alla skippar skolan på samma sätt, de är inga rebeller, snarare mycket konforma med sina "peers", kompisgänget.

En kille som vill å vågar, sett ur detta perspektiv, bryter mot vuxenvärlden, blir attraktiv i unga omogna tjejers ögon. Skriver jag som snart 60 med en del erfarenhet, även som förälder till nu vuxna barn.
Senast redigerad av Goobleyzook 2026-07-25 kl. 22:08. Anledning: Förtydligande
Citera
2026-07-25, 22:13
Medlem
Det sitter i människans natur att dras till sånt man känner igen. Även om det är dåligt för en. Det kan se ut som att alla tjejer vill ha den typen du beskriver eller liknande bad boys. Men så är det såklart inte. De kvinnor som vill ha reko män syns inte så mycket och hörs inte heller. De finns oftast inte där tjejer som gillar bad boys finns. Om man nu tycks bara träffa på tjejer som gillar bad boys, får man försöka hitta tjejer på annat sätt och på andra ställen.

Tyvärr är det väldigt vanligt med tjejer som växer upp i en giftig miljö. Som kanske har en pappa eller åtminstone en manlig motsvarighet med ett giftigt beteende. Hon dras till det, eftersom det är det hon känner igen. Det är inte bra för henne, men hon vet hur hon ska hantera det. Jämfört med att hantera en skötsam och ordentlig kille med en bra framtid. Det gör henne obekväm och rädd.

När en sån tjej säger till dig "du är för bra för mig". Lyssna på det och tro på det. Då hon vet att dina egenskaper är inget hon kan hantera. Möjligtvis skulle hon kunna lära sig i mångårig terapi vad det hon egentligen förtjänar i livet. Vägen dit är väldigt lång.

Ge inte upp.
Citera
2026-07-25, 22:22
Medlem
NYZ367s avatar
Fejk föder fek ingen är luffare

Jag tror att det handlar om kvinnor som känner att dom kan hjälpa män som har gått igenom livets hårda skola? Dom inblandade både männen och kvinnorna är unga knappt 30år. Många av dagens kvinnor gillar gaddningar jobbigt skägg och pins i fejset.

Hade jag var 35 år yngre hade jag säkert sett ut så. Jag skaffade mig en ung kvinna fast jag är gammaldags jag gick utanför Europa jag är 60år.

Låt barn vara barn om 15 år vill dom raka av sig skägget och ta bort sina gaddningar.
Citera
2026-07-25, 22:23
Avslutad
Hoodies och gamer är väl lika.

Vilka hobbies ser man inte.

Däremot ser man hudfärg och agerande såklart.
Citera
2026-07-25, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Dom kanske är tjusiga och trevliga dom där killarna i huvtröjor och... exemplet som verkligen totalt rycktes ur luften om den fantasyläsande fiskarkillen med smak för davidoffparfymer kanske inte har det riktigt?
Varför davidoffparfymer kom med vet jag inte, men överlag kan jag väl säga att WoW-spelande (spelar folk det fortfarande?) tar enormt mycket tid och gör att man inte får mycket tid till annat. Som att vara social.

Killen i huvtröja kanske är mer social, träffar mer folk och genom att visa att han är trevlig att hänga med så ser andra tjejer och kvinnor att han är "söt och röten nog för att va ens nästa ex"?

Denna narkoman sitter ju ofta inne i förhör och är skuldsatt.
Citera
2026-07-25, 22:25
Medlem
NYZ367s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NYZ367
Jag tror att det handlar om kvinnor som känner att dom kan hjälpa män som har gått igenom livets hårda skola? Dom inblandade både männen och kvinnorna är unga knappt 30år. Många av dagens kvinnor gillar gaddningar jobbigt skägg och pins i fejset.

Hade jag var 35 år yngre hade jag säkert sett ut så. Jag skaffade mig en ung kvinna fast jag är gammaldags jag gick utanför Europa jag är 60år.

Låt barn vara barn om 15 år vill dom raka av sig skägget och ta bort sina gaddningar.

Dagens barn vill inte ens ha barn det skrämmer mig mer, jag har fyra även om det är med två olika
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in