2026-07-26, 07:21
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
Satt på en krog häromdagen och in kommer det en helt vanlig svennebanan och efter att ha beställt i baren skriker han TJUSIGT TACK SNÄLLA

Fick direkt gayvibes av det där. Vad tror ni?
Det är inte bögigt att säga ordet tjusigt men däremot är det bögigt att säga/skriva ordet fett om något i en mening
Citera
2026-07-26, 15:05
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Inte alls, jag känner flera bögar fast de bor ju på Södermalm och de stämmer inte in på din beskrivning!

Flera stycken, alltså? Inte illa! Om du inte kan detektera att bögar har ett annat rörelsemönster, kroppsspråk och sätt att tala så kanske det är för att du ingår i samma grupp? Jag bor i en annan storstad och de bögar vi har här sticker ut som bögiga. Nåja, kanske inte precis alla, men de flesta.
Citera
2026-07-26, 15:12
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Flera stycken, alltså? Inte illa! Om du inte kan detektera att bögar har ett annat rörelsemönster, kroppsspråk och sätt att tala så kanske det är för att du ingår i samma grupp? Jag bor i en annan storstad och de bögar vi har här sticker ut som bögiga. Nåja, kanske inte precis alla, men de flesta.

Jag bor inte där, ja det är tydligen gott om homosexuella på Södermalm nej ingen av de hade ett annat rörelsemönster, kroppsspråk och sätt att tala än andra män, är det så att du ha väldigt många fördomar?
Citera
2026-07-26, 15:18
Medlem
TheJesuits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Jag bor inte där, ja det är tydligen gott om homosexuella på Södermalm nej ingen av de hade ett annat rörelsemönster, kroppsspråk och sätt att tala än andra män, är det så att du ha väldigt många fördomar?

Obekväma sanningar försöker man ofta avfärda med att de skulle vara fördomar. Helt naturligt, vill man inte stå för något så kan man gott försöka med fördoms-kortet. Likväl är det sant att många bögar beter sig bögigt och låter bögiga när de talar.
Citera
2026-07-26, 15:23
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJesuit
Obekväma sanningar försöker man ofta avfärda med att de skulle vara fördomar. Helt naturligt, vill man inte stå för något så kan man gott försöka med fördoms-kortet. Likväl är det sant att många bögar beter sig bögigt och låter bögiga när de talar.

Jaha du tycks veta mer än mig fast jag tycker alla stockholmare låter konstigt, dessa var tydligen gifta kanske de inte är typiska för bögar då?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in