Citat:
Ursprungligen postat av
Negerhanen
Det ligger visst i kvinnors intresse, eftersom de flesta kvinnor är fula och bara incels vill ha dem. Du ser sällan snygga kvinnor vara feminister och det tror jag beror på att män kommer simpa för dem oavsett politik.
"De flesta kvinnor är fula"? Tja, de flesta hus är fula, och de flesta bilar är fula också. De flesta män är fula. De flesta barn är fula. Det är kanske som Strindberg (?) sa att "det är synd om människan" som måste betrakta allt detta. Hälften av alla kvinnor är 0-14 eller 50-99, alternativt korthåriga, och sålunda inget som vanliga män njuter av att se.
"Bara incels vill ha dem"? Nja, det är väl tvärtom om vi pratar om riktiga såna här hjärntvättade incels, för de vill ju bara ha oskulder som gråter när man knullar dem, och de får inte ha minsta skavanker alls och absolut inte vara tjocka för då är det "äckligt". Medan friska män är mer som danska gladporrmänniskor, de njuter av hålen och sedan tar de sig en öl. Något tillspetsat men ändå sant.
Precis som jag misstänkte har du köpt vänsterns syn "feministerna representerar bara kvinnors intressen" vilket stärker min teori att du trollar åt vänstern med ditt incel-snack.