Citat:
Ursprungligen postat av
Slampidamp
Inte alls, han frågade ”Vill du smaka?”
Vi träffades via en dejtingsajt och chattade en del där. När jag senare kikade tillbaka på vår konversation såg jag att han på ett elegant sätt byggt upp bilder av detta. Minns inte hur mer än att det var på ett snyggt sätt i positiv anda.
Gillade smaken mycket och det kändes fint på något sätt. Mer omsorgsfullt än hett.
Och så blev jag lite glad över att det är så väldigt praktiskt att slippa kladdet. Har alltid tyckt det är otrevligt och besvärligt med det kladd det blir när killen kommer oavsett om det är i mig eller på mig.
Men en sak ogillade jag. Blev lite rädd för smitta eftersom han inte testat sig för könssjukdomar och jag var irriterad på honom för att han krånglade med det.
Men summa summarum älskade jag det direkt och då inte sexuellt utan emotionellt. Jag kände en närhet och en önskan om att få suga och svälja varje dag även när han blir en gammal gubbe och bor på hem. Och det gjorde mig inte också lite sorgsen eftersom det inte är vad han ser framför sig. Han är gift och har familj och även om det inte vore så vet jag inte om det hade blivit vi.
Återstår att se om jag vill och vågar svälja även med någon annan. Det är flera saker dom är speciella med den här mannen. Bland annat har vi inte kunnat ha penetrerande sex då han har problem med erektionen. Jag har bara kunnat få honom att komma med munnen. Och han kommer i en så behaglig dos från en så behändig mjuk kuk.
Citat:
Ursprungligen postat av
Slampidamp
Kan tillägga att jag nog hade gått igång på det sexuellt om det hände på det sätt som du beskriver. Ser framför mig att det vore en naturlig utveckling med mannen jag dejtar nu men hans kuk är så mycket större och grövre och satsen större så jag vill först öva på att ta honom djupare. Han uppskattar att jag anstränger mig när jag försöker. Det skulle kännas fint att kunna ge honom det och jag blir kåt när han håller fast mitt huvud. Som ung hade jag tyckt att det var otäckt och otrevligt. Hade en pojkvän som försökte i ungdomen och det gjorde mig ledsen då. Efter att ha fött barn är jag friare i förhållande till min kropp och sexualitet.
Mängden är ju intressant att du inte gillar det när du väl tagit det steget.
Min kvinna blir nästan lite förnärmad om jag kommer för lite. Hon har sagt att hon känner sig smickrad om jag har stor sats och ibland kommer för fort t.o.m.
Jag sprutar överallt och när som helst när jag är kåt, vilket jag alltid blir när jag vet att hon vill svälja.
Idag tex hade vi en SMS konversation som gjorde mig helt sanslöst kåt. Jag sprutade så hårt och mycket att det typ ringde i ena örat.
Jag: ”barnet X sover middag, kom upp till sovrummet om du vill bli slickad till orgasm”
Hon: ”bara om du sprutar mig i munnen”
Jag: ”Bara om du sväljer”
Hon: ”om du lovar att spruta mycket”
Jag: ”deal”
30 sek senare kom hon in, ställde sig doggy med sina spets som hon hade tagit på sig i smyg. Jag drog dem åt sidan och slickade och smekte henne bakifrån i både fittan och rumpan till orgasm.
Sen tog jag henne hårt bakifrån innan jag drog ut och tömde all kärlekssaft jag hadde. Inte ett spår efter…
Gissa om jag sprutade mycket…