Citat:
Ursprungligen postat av
zombie-nation
Kan förstå att unga människor är vilsna. Men att vilsna kvinnor ska utsättas för sexuellt våld av självutnämnda alfa, tycker du verkligen att det är OK? Har man inte bara bevisat att man bara kan riva ned, inte bygga upp?
Jag skrev så här:
Citat:
Dom är ju fullkomligt emot allt sådant där modern runt kvinnor som feminism, woke och allt annat sådant trams. Likaså är dom helt emot vad kvinnor tror dom vill ha, istället serverar dom det kvinnorna vill ha. Visst sedan blir ju kvinnorna våldtagna av dom, det visar bara på att dom har rätt. Kvinnor vet i dag i regel inte vad dom vill ha.
Jag mena så här: Jag ifrågasätter om genomsnittskvinnan vill ha woke och feminism, något som bröderna Tate påpekar. Jag ifrågasätter att genomsnittskvinnan som är för woke och feminism vet vad för man dom vill ha, något som bröderna Tate brukar påpeka. Jag menar Tates är ganska brutala, det är stora muskler, kampsport, status och socialt inflytande = något som kvinnor generellt vill ha, vilket Tates brukar påpeka. Här menar jag att jag tycker bröderna Tate har rätt i detta. När jag säger att kvinnorna blir våldtagna, ja jag menar dom inte har vett att hålla sig undan sådana män. Dom har med säkerhet känt attraktion till dessa två bröder pga deras status och antisociala beteende, sedan gick det åt pipan.
Ja, det kan nog stämma att dom våldtagit kvinnor, jag vet bara inte under vilka former. Så sitter ju dom där dom ska vara i fängelse, något som jag som man trott dom skulle hamna förr eller senare.
Citat:
Ursprungligen postat av
zombie-nation
Ska det vara synd om män för att de inte får begå våldshandlingar mot kvinnor och andra män? Nä inte ett jävla dugg synd om dem. Eller är det OK att jag kommer hem till dig och spöar upp dig? Bara för att jag känner för det?
(Hitta inte på att det är ett hot, du vet att det är ett exempel.)
Nej inte synd, utan som jag skriver dom är på rätt plasts nu i ett fängelse. Jag menar att del två i historien att dom våldtagit kvinnor som det sägs, det skulle dessa kvinnor kunna förutse. Två antisociala män, kan jag tycka kvinnor borde lärt sig hålla undan för, men uppenbarligen inte.