2026-07-30, 05:58
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Tit for Tate. Lol.
Citera
2026-08-01, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonungHonung
När var han falsk & otrevlig mot kvinnor? Hur många kvinnor är inte falska & otrevliga mot vanliga män idag?

Har sett många av hans monologer, podcastframträdanden & vloggar (Tate Confidential) och han är en av vår tids stora tänkare & filosofer.

En av vår tids stora tänkare & filosofer? Skämtar du? 🤣🤣🤣
Citera
2026-08-01, 15:07
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Dom är ju fullkomligt emot allt sådant där modern runt kvinnor som feminism, woke och allt annat sådant trams. Likaså är dom helt emot vad kvinnor tror dom vill ha, istället serverar dom det kvinnorna vill ha. Visst sedan blir ju kvinnorna våldtagna av dom, det visar bara på att dom har rätt. Kvinnor vet i dag i regel inte vad dom vill ha.

Jag gillar dom inte, ser mest två antisociala typer, men det är självförtroendet som lockar fram kvinnorna och deras retorik kolliderar ju totalt med det jag just sa, som feminism och woke.

Jag vet inte om du är en kvinna, men skulle inte förvåna mig. En man genomskådar sådant här ganska enkelt.

Kan förstå att unga människor är vilsna. Men att vilsna kvinnor ska utsättas för sexuellt våld av självutnämnda alfa, tycker du verkligen att det är OK? Har man inte bara bevisat att man bara kan riva ned, inte bygga upp?

Ska det vara synd om män för att de inte får begå våldshandlingar mot kvinnor och andra män? Nä inte ett jävla dugg synd om dem. Eller är det OK att jag kommer hem till dig och spöar upp dig? Bara för att jag känner för det?

(Hitta inte på att det är ett hot, du vet att det är ett exempel.)
Citera
2026-08-01, 15:26
Medlem
MrKyotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Kan förstå att unga människor är vilsna. Men att vilsna kvinnor ska utsättas för sexuellt våld av självutnämnda alfa, tycker du verkligen att det är OK? Har man inte bara bevisat att man bara kan riva ned, inte bygga upp?

Ska det vara synd om män för att de inte får begå våldshandlingar mot kvinnor och andra män? Nä inte ett jävla dugg synd om dem. Eller är det OK att jag kommer hem till dig och spöar upp dig? Bara för att jag känner för det?

Oskuldspresumtion, hört talas om det? De är inte dömda i domstol och är således att betrakta som oskyldiga fram tills de dömts.

Tate har för övrigt mycket klokt att säga som även äldre män (och kvinnor) gör klokt i att ta till sig.
Citera
2026-08-02, 12:27
Medlem
Hegamons avatar
Citat:

Jag skrev så här:

Citat:
Dom är ju fullkomligt emot allt sådant där modern runt kvinnor som feminism, woke och allt annat sådant trams. Likaså är dom helt emot vad kvinnor tror dom vill ha, istället serverar dom det kvinnorna vill ha. Visst sedan blir ju kvinnorna våldtagna av dom, det visar bara på att dom har rätt. Kvinnor vet i dag i regel inte vad dom vill ha.

Jag mena så här: Jag ifrågasätter om genomsnittskvinnan vill ha woke och feminism, något som bröderna Tate påpekar. Jag ifrågasätter att genomsnittskvinnan som är för woke och feminism vet vad för man dom vill ha, något som bröderna Tate brukar påpeka. Jag menar Tates är ganska brutala, det är stora muskler, kampsport, status och socialt inflytande = något som kvinnor generellt vill ha, vilket Tates brukar påpeka. Här menar jag att jag tycker bröderna Tate har rätt i detta. När jag säger att kvinnorna blir våldtagna, ja jag menar dom inte har vett att hålla sig undan sådana män. Dom har med säkerhet känt attraktion till dessa två bröder pga deras status och antisociala beteende, sedan gick det åt pipan.

Ja, det kan nog stämma att dom våldtagit kvinnor, jag vet bara inte under vilka former. Så sitter ju dom där dom ska vara i fängelse, något som jag som man trott dom skulle hamna förr eller senare.

Citat:

Nej inte synd, utan som jag skriver dom är på rätt plasts nu i ett fängelse. Jag menar att del två i historien att dom våldtagit kvinnor som det sägs, det skulle dessa kvinnor kunna förutse. Två antisociala män, kan jag tycka kvinnor borde lärt sig hålla undan för, men uppenbarligen inte.
Senast redigerad av Hegamon 2026-08-02 kl. 12:30.
Citera
Igår, 00:01
Medlem
DaEzzs avatar
Bröderna Tate gnäller om att de blir hotade i häktet och att de inte känner sig trygga, eftersom medfångarna (konstigt nog) verkar ha något emot våldtäktsmän och pedofiler:

https://www.pbs.org/newshour/world/lawyers-for-tate-brothers-accused-of-rape-and-sex-trafficking-to-meet-with-prosecutors-over-uk-extra dition-hearing-dates

Jag blir mest förvånad över att bröderna Tate, som mer eller mindre utsett sig själva till planetens största Alfamän inte tagit över fängelset helt och hållet vid det här laget. Är det inte sånt som Alfamän förväntas göra trots allt?
Citera
Igår, 03:12
Medlem
Alla som drar lans för bröderna Tate är såna som sitter och runkar till Hagamannens och såna typers fupar 100%
Citera
Igår, 19:54
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Jag blir mest förvånad över att bröderna Tate, som mer eller mindre utsett sig själva till planetens största Alfamän inte tagit över fängelset helt och hållet vid det här laget. Är det inte sånt som Alfamän förväntas göra trots allt?

I fängelset finns hajar, dom är absolut inga hajar. Jag undrar vad det är för klassning på fängelset, är det bara folk som gjort mindre företeelser eller vad, jag kan ej avgöra alls vart dom hamnat. Får undersöka saken.

Federal Detention Center Miami (FDC Miami) = heter fängelset. Inte det enklaste fängelset vara på men inte tuffast heller, men definitivt hårt nog för att sätta dessa två på plats. Nej, dom får det inte lätt där och att dom hålls avskilda från andra fångar visar på att dom utsatts för hot och trakasserier. Men det säger ju inte att dom alltid kommer hållas avskilda från andra fångar eller att det alltid funkar hålla dom avskilda. Jag är säker på det kommer bryta ut slagsmål mellan Tatesbröderna och andra medfångar. Alltid någon som kan slåss bättre även om dom hållit på med kampsport.

Tror inte dom kommer ut på ett bra tag, massvis med anklagelser och vad är det, sju kvinnor som gjort diverse anmälningar vilket brukar följas av ännu flera anmälningar från kvinnor som senare vågar träda fram och vittna om vad de anser sig varit utsatta för. Game Over för bröderna Tates.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in