2026-07-18, 23:45
Medlem
En man i 45‑årsåldern är misstänkt för en lång rad grova sexualbrott mot flera av sina bonusbarn.
Brotten ska ha begåtts under flera år och i vissa fall från det att flickorna var i mellanstadieåldern.
Mannen själv förnekar brott.

https://www.nsd.se/nyheter/norrbotten/artikel/man-atalas-for-grova-sexualbrott-mot-bonusbarn/lw69p3yj
Citera
2026-07-19, 08:39
Medlem
kyrkstockens avatar
Jag har stött på tre olika vetenskapliga arbeten som alla hävdar att risken för sexuella övergrepp ökar 40ggr om det inte är den biologiska fadern. Jag har sett andra som hävdar 100ggr.

Jag gissar att siffran 40ggr kommer ifrån samma underlag.

Men det är tabu att tala om. Det är klart att kvinnor skall få skilja sig och skaffa en ny man om hennes hormoner säger så.

Denna tråd är kvinnofientlig. Mods, grip in!
Citera
2026-07-19, 10:15
Medlem
Redivivuss avatar
Snart rycker några sjuka djävlar ut till mannens försvar. Samma typer som kramar peddos i dumpen-trådarna.
Citera
2026-07-19, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Jag har stött på tre olika vetenskapliga arbeten som alla hävdar att risken för sexuella övergrepp ökar 40ggr om det inte är den biologiska fadern. Jag har sett andra som hävdar 100ggr.

Jag gissar att siffran 40ggr kommer ifrån samma underlag.

Men det är tabu att tala om. Det är klart att kvinnor skall få skilja sig och skaffa en ny man om hennes hormoner säger så.

Denna tråd är kvinnofientlig. Mods, grip in!
Klart kvinnor ska få skilja sig. Ser man på statistiken är det dock olämpligt och farligt för kvinnor att leva med män. Har man gjort en missbedömning och ändå försökt leva med en man är det ju tur att man kan skilja sig.
Citera
2026-07-19, 10:24
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Brotten ska i huvudsak ha skett när flickorna sov eller höll på att vakna, ofta tidiga morgnar när de låg i sina sängar. I flera fall ska mannen ha gått från en säng eller ett rum till ett annat för att tafsa på flickorna.
https://www.nsd.se/nyheter/norrbotten/artikel/man-atalas-for-grova-sexualbrott-mot-bonusbarn/lw69p3yj
Citera
2026-07-21, 09:48
Medlem
J.Doessons avatar
Fy fan vilken mardröm! ”Ta tillbaka anmälan och lösa saken internt”… Ja det borde hon göra. Finns inget straff som domstolen kan ge som kan få det att kännas bättre skulle jag tro.
Citera
2026-07-23, 16:41
Medlem
Otroligt lite info kring detta. Med tanke på hur lång tid det har pågått så borde han fått mer än 5 år.

Orten är Pajala och GM T*b*as W*ggef*rs.
*=o, i, i, o
Citera
2026-07-23, 22:31
Medlem
Kastrera fanskapet lås in och släng bort nyckeln!! Vilket jävla svin!
Citera
2026-07-24, 09:51
Medlem
8 år tror jag iaf minst
Citera
2026-07-24, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GalenTunna
Otroligt lite info kring detta. Med tanke på hur lång tid det har pågått så borde han fått mer än 5 år.

Orten är Pajala och GM T*b*as W*ggef*rs.
*=o, i, i, o

Är det mannen med röd profilbild på fb?
Citera
2026-07-24, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akcamallis
Är det mannen med röd profilbild på fb?
Ja det är han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera