2026-07-18, 16:32
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Jag tror inte de är mer belastade än gemene person. Snarare mindre om de har livvakter tex. Märklig fråga.
Citera
2026-07-18, 18:41
Medlem
För att dom kommer i kontakt med knarket i så jäkla ung ålder
Citera
2026-07-19, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillFuckingMurray
Jag tror inte de är mer belastade än gemene person. Snarare mindre om de har livvakter tex. Märklig fråga.

Jag utgick från svenska förhållanden. Hur många svenska barnskådisar har livvakter med sig liksom? Ingen.
Citera
2026-07-19, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrs.greddelin
Jag utgick från svenska förhållanden. Hur många svenska barnskådisar har livvakter med sig liksom? Ingen.

Jag tror du använder ordet "belastad" fel.
Citera
2026-07-19, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillFuckingMurray
Jag tror du använder ordet "belastad" fel.

Va? Det var du som använde ordet "belastad".
Citera
2026-07-19, 15:55
Medlem
Citat:
Va? Det var du som använde ordet "belastad".

Knappast, du ljuger.
Trådstarten säger klart och tydligt "Varför är f.d. barnskådespelare så enormt överbelastade inom kriminalitet?"

De må väl bli kriminella men är inte "belastad" av kriminalitet. Är du kriminell belastar du andra, inte dig själv. Korrekturläs för helvete innan du postar skit.
Citera
2026-07-20, 09:45
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Håller med dig om att det är en onormal situation. Men vad gäller pengar så har ju föräldrarna ganska mycket att säga till om i egenskap av vårdnadshavare för barnet, så den biten köper jag inte riktigt. Det finns ju många rikemansungdomar i samhället som har tillgång till pengar, men de blir inte kriminella i samma grad som barnskådisarna.
Fast pengarna är ju inte allt. Det är ju pengarna i kombination med det andra. Herregud.
Citera
2026-07-20, 09:49
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Vad tänker du på för barnskådespelare? Han som spelade Klimpen som hade massa diagnoser och bara spelade sig själv? Han som spelade den där lilla i Svensson Svensson? De flesta svenska barnskådespelare har väl ändå rätt okej barndom och uppväxt, inte som Bobby Driscoll, Dana Plato och alla i Busungarna direkt.
Citera
2026-07-20, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Vad tänker du på för barnskådespelare? Han som spelade Klimpen som hade massa diagnoser och bara spelade sig själv? Han som spelade den där lilla i Svensson Svensson? De flesta svenska barnskådespelare har väl ändå rätt okej barndom och uppväxt, inte som Bobby Driscoll, Dana Plato och alla i Busungarna direkt.

Det står i ju i TS vilka jag tänker på...
Citera
2026-07-20, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Fast pengarna är ju inte allt. Det är ju pengarna i kombination med det andra. Herregud.

Du nämnde droger, tror du automatiskt att barnskådespelare får droger serverade till sig eller? Herregud.
Citera
2026-07-20, 11:56
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Det står i ju i TS vilka jag tänker på...
Ja, och de är ju inte extremt många jämfört med antalet barnskådespelare som funnits.
Citera
2026-07-20, 11:57
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Du nämnde droger, tror du automatiskt att barnskådespelare får droger serverade till sig eller? Herregud.
Jag kan villigt erkänna att jag är mest bekant med amerikanska barnskådespelare som på riktigt ofta fick/får droger serverade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in