2026-07-26, 16:47
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klandalf
Det finns män som fortsätter vara kåta efter de kommit, aldrig förstått det. Jag själv blir helt asexuell efter utlösning, det finns inte en tillstymmelse av kåthet kvar.
Inte fullt så drastiskt här, men känslan av vällust och trötthet infinner sig.
När man var 20-25 då spelade det ingen roll, för då stod den oavsett vad.
Men som Ulla Billquist sjöng:
- Den tiden den är nu se´n länge se´n förbi....

Rent biologiskt tror jag att moder natur har sett till att det ska vara så.
I stället för att med näbbar och klor vakta den hona som man just har satt på så blir man trött, nöjd o glad och accepterar att hon fortsätter ha sex med andra hanar.
Vilket gynnar artens fortlevnad.
Citera
2026-08-03, 14:46
Medlem
DaggeDansmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorVit
Jag känner det då jag kommer, svårt att förklara men känslan sitter vid roten..
Får det enklast då jag blir riden, fått det med frugan samt med en kollega 😊

Kollegan blev helt i ekstas då jag sa åt henne att fortsätta efter första utlösningen , gissa om gummit var välfylld efter kn*llet! 😉
Din kollega har blivit i extas men inte din fru? Man undrar ju hur edt står till med sexlivet där hemma...

För att svara på frågan som är topic så är man ju ingen ung tupp längre och man får var glad om man får upp den och sprutar överhuvudtaget Tur iaf att man har en fungernande tunga och flinka fingrar, brukar uppskattas av damerna finns inget bättre än att få sin partner att njuta och få sköna orgasmer oavsett om det är med penetrering eller med hjälp av mun och fingrar
Citera
2026-08-20, 10:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Det har hänt att jag har knullat vidare då jag kommit å fått det att gå ytterligare en gång fast utan sprut (eller minimalt) å den andra orgasmen var lika skön som den första då jag sprutade, mitt ollon blir känsligt efter jag sprutat så jag behöver inte hålla på så länge innan det går för mig igen. Många tror att orgasmen är då man sprutar men det sitter i huvudet å nerverna å är man uthållig å vrålkåt (som jag) så kan man få till det en andra gång efter man avfyrat. Det går faktiskt, om man övar.

Testa o köra upp en dildo i röven medan du knullar, då kanske du kommer knulla vidare?
Citera
2026-08-20, 22:13
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterare
När jag väl kommer i en tjej så försöker jag pumpa vidare tills jag storknar men energin går ur kroppen lika snabbt som dropparna avlossas i henne och vid fortsatt knullande blir man av med mer och mer så det slutar oftast med att jag ger upp relativt tidigt och bara vill rulla över på sidan och sova Nej fy på en för då förväntas man vara en gentleman som även ger henne en orgasm. Men det är inte rättvisa den här tråden ska handla om utan jag vill veta hur länge ni killar lyckas fortsätta knulla medan ni sprutar? Tycker ni att det är väldigt utmanande eller knappt utmanande alls? Skippa självskrytet för det är ingen som känner till vem ni är här så var helt ärliga.
Frågan här handlar alltså inte om en "andra rond" som många här tycks tro. Utan om man fortsätter pumpa på just när man kommer eller om man blir stilla och bara sprutar, right?
Här kommer vi in på vad som är skönast, när man väl får utlösning. Jag har märkt att orgasmen blir intensivare om man pumpar på en kortare stund under själva sprutet. Men inte för länge, för då tar själva ansträngningen bort den sköna känslan och man riskerar även att bli utmattad. Normalt brukar jag själv vara redo igen tämligen fort, efter en perfekt utlösning.

Och som andra har sagt, det är bra att se till att hon kommer först.
Citera
2026-08-21, 00:41
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnanistArvika
Testa o köra upp en dildo i röven medan du knullar, då kanske du kommer knulla vidare?

Jag brukar ibland ha en analplugg i röven, å det är jävligt skönt när man knullar eller runkar.
Citera
2026-08-22, 02:54
Medlem
Ja det suger att tvingas ligga och tillfredställa henne på olika sätt efter att man har kommit. Det är äckligt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in