Igår, 11:47
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Skitprat! (som vanligt när du skriver) De måste följa reglerna som alla andra läkare.

Det gör de också!
Citera
Igår, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masmo
Kanske skrviit vi fel forum ber om ursäkt isåfall. Men jag har sedan 2009 mått så jävla dåligt så det finns inte. Många har sagt jo men skärp dig, ställ dig på benen och forstätt leva din jävla tönt. Men det går inte. I snart 20 år har det kännts som att i 20 år är det som att jag kvävs. Jag borde ju inte känna så, det är inte normalt. Men för mig har det känts så. Vad fan ska jag göra? Har testat de flesta bensodiazepiner. De enda som funkar är Diazepam, men det funkar ju inte att läkare skriver udet det, för det är ju KNARK!!!!! Har testat massa andra bensos men de funkar inte på mig av nån jävla anedlning. Så var ska man ta sig till?
Du ska testa Wim Hof-metoden. Det är det enda som funkar.

https://explore.wimhofmethod.com/mini-class-class1-breathing-existing/

https://explore.wimhofmethod.com/mini-class-class2-cold-showers/

https://explore.wimhofmethod.com/mini-class-class3-commitment/

Det må låta tufft, och det är det. Men det fungerar verkligen. No pain, no gain. Ta det lugnt i början.
Citera
Igår, 14:09
Medlem
Att det gör ont, är förmodligen din själ som skriker åt dig inombords att pundarlivet du lever i just nu är helt fel jäntemot vad du faktiskt är..
Citera
Igår, 20:47
Medlem
Port-charlottes avatar
Som om benso någonsin har fungerat i längden.
Du fyller på och fyller på och rebound ångesten blir värre och värre. Toleransen högre och du behöver högre doser . Sedan står du där abstinent och en pistol mot tinningen .
Benso är bara bra vid trauma en kort stund
Citera
Igår, 22:23
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masmo
Kanske skrviit vi fel forum ber om ursäkt isåfall. Men jag har sedan 2009 mått så jävla dåligt så det finns inte. Många har sagt jo men skärp dig, ställ dig på benen och forstätt leva din jävla tönt. Men det går inte. I snart 20 år har det kännts som att i 20 år är det som att jag kvävs. Jag borde ju inte känna så, det är inte normalt. Men för mig har det känts så. Vad fan ska jag göra? Har testat de flesta bensodiazepiner. De enda som funkar är Diazepam, men det funkar ju inte att läkare skriver udet det, för det är ju KNARK!!!!! Har testat massa andra bensos men de funkar inte på mig av nån jävla anedlning. Så var ska man ta sig till?

Har du testat annat typ Kokain eller amfetamin, det kanske kan hjälpa. Att försöka bli nykter hjälper inte.
Citera
Igår, 22:37
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CooolaFlickan2014
Skitprat! (som vanligt när du skriver) De måste följa reglerna som alla andra läkare.

Och du menar att diazepam är totalförbjudet i Sverige?

Pucko.
Citera
Idag, 04:28
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veridictores
Tja, det beror ju på varför du mår dåligt. Personligen tror jag på KBT i dylika situationer, eller så kanske du ska prova antidepressiva. Men det där borde din läkare ha mycket bättre koll på än någon här på facebook.
Här på facebook?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in