2026-07-15, 08:42
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
T ex om man tar på en tjej som är drabbad av gonnore, klamydia , herpes eller liknande?
Ta det här scenariot som exempel:
Jag är aspackad, tar en tjej på fittan som har något virus.
Sen kliar jag mig i ögat, och därefter lägger in en snus.
Hur stor är chansen att det inte slutar på ett bra sätt?

nr 2.:
Hälsar på en mäklarbrud i stockholm med handen. På fritiden hänger hon mycket runt stureplan, suger av stekare på toaletten osv.. Hon har inte tvättat händerna efter senaste toalettbesök

Största risken är om någon köpt en klamydiatablett på Darknet och lägger den i din drink.
Citera
2026-07-15, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bib-bo
Ge mig en situation där du haft fittsaft på dina fingrar och sen rört din kuk, det är osanolikt. Ja det är möjligt men man får verkligen dra verkligheten ur sin linda.
Ja, när kärringen sen nekat, så man får dra en runk ist. Och runksår har alla normala män haft.
Senast redigerad av allvar66 2026-07-15 kl. 10:37.
Citera
2026-07-15, 10:39
Avslutad
Citat:
Nr 1, du kommer aldrig ta nån tjej på fittan så oroa dig inte. Men nej.

Nr2, Du är så dum så klockorna stannar. Nej, lika lite som du får karies på fötterna om du spiller socker.

Det är sexuellt överförbara sjukdomar och heter just det av en anledning, hade klamydia smittat som tex covid som du beskriver hade det inte varit just en sexuellt överförbar sjukdom.

Jag har en kompis(jens) å han fick ansiktet rakt på fittan.
Han är gymnast.
Och när dom tränade så skulle han lyfta upp henne på nåt vis.
Hennes shorts/tights fastnade och åkte av samtidigt som han lyfte upp henne i luften.
Fick bara tag i en hand så hon landade på huvudet på Jens
.

Nu är väl inte det här nåt som sker ofta precis.
Men det kan ske.
Citera
2026-07-15, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GetSomHeterRalf
Jag har en kompis(jens) å han fick ansiktet rakt på fittan.
Han är gymnast.
Och när dom tränade så skulle han lyfta upp henne på nåt vis.
Hennes shorts/tights fastnade och åkte av samtidigt som han lyfte upp henne i luften.
Fick bara tag i en hand så hon landade på huvudet på Jens
.

Nu är väl inte det här nåt som sker ofta precis.
Men det kan ske.

Låter som en situation som uppstår rätt ofta.
Ingen smittade dock ingen under denna manöver.
Citera
2026-07-27, 20:25
Medlem
Citat:
Nr 1, du kommer aldrig ta nån tjej på fittan så oroa dig inte. Men nej.

Nr2, Du är så dum så klockorna stannar. Nej, lika lite som du får karies på fötterna om du spiller socker.

Det är sexuellt överförbara sjukdomar och heter just det av en anledning, hade klamydia smittat som tex covid som du beskriver hade det inte varit just en sexuellt överförbar sjukdom.
Sant, fast om man ska vara petig så smittar ju STI inte BARA sexuellt. Barn kan t ex få klamydia i ögonen om de föds vaginalt. Syfilis var också något som barn kunde drabbas av förr i samband med födseln. Samt t ex humant papillomvirus som kan överföras vid förlossningen och orsaka vårtor och cancer flera årtionden efteråt.
Citera
2026-07-30, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Sant, fast om man ska vara petig så smittar ju STI inte BARA sexuellt. Barn kan t ex få klamydia i ögonen om de föds vaginalt. Syfilis var också något som barn kunde drabbas av förr i samband med födseln. Samt t ex humant papillomvirus som kan överföras vid förlossningen och orsaka vårtor och cancer flera årtionden efteråt.

Lycka till med det, könssjukdomar sprids just genom samlag, om du fick nåt skit i ögat när du föddes så får det stå för dig. Annars skulle det inte heta.......Ja just det.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in