Citat:
Ursprungligen postat av
DittMuppHelvete
Kvinnorna är nyckeln. Den hårda högern måste vinna över de svenska kvinnorna. Det är vad de bör ägna kommande fyra år till.
De kan väl börja med att inse att den långa skolgången indoktrinerar flickor till att:
1. förakta liberalkonservativ ideologi
2. betrakta staten som sin fader, sin gud och sin älskare
3. tro att overtonfönstret alltid måste vara centrerat över (S) och att allt som avviker från det är extremt och därmed farligt, och
4. att det egentligen är enkelt att lyckas med sitt liv så länge man tror på majoritetens råd och inte ställer för många frågor
Det borde alltså ligga i högerns intresse att minska skolplikten.
Med det sagt så tror jag inte det funkar att i någon mening över huvud taget springa efter kvinnorna. Att ha kvinnliga representanter och förtroendevalda har ingen större inverkan. Flickor behöver en annan uppfostran än vad de får i Sverige i dagsläget, en där de får leva i verkligheten och utsätts för konsekvenserna av sina egna val.
För partner och för att skaffa barn är det viktigt att förstå att svenskhet inte fungerar särskilt bra som enande identitet, bl a eftersom det inte är någon nationalitet. Det kan ofta vara lättare för en man i Sverige att hitta en partner på andra sidan jordklotet eftersom den propaganda vi har emot oss i Europa inte förekommer där. Den partnern kan också ha en kultur som fungerar bättre med hans egen än vad de flesta svenska kvinnor har.
Det är extra viktigt för den som är politiskt engagerad, för det undviker den korruption som en svensk kvinna skulle kunna insistera på (Ge ditt stöd till att vara kvar i EU/bostadsbidrag/fortsatt finansiering av SVT/höjd drivmedelsskatt, annars försvinner jag med en kille jag träffade i fjällen.), baserat på den indoktrinering hon har utsatts för i skolan och via TV, filmer, kyrkor, idrottsklubbar och supertrevliga invandrare som gav henne goda råd.