Citat:
Ursprungligen postat av
RiverStyx
Utländsk inblandning låter märkligt.
Är inte storyn från Trump och MAGA att det är demokraterna själva som stängde rösträkningen mitt i natten och trollade fram en massa extra röster, efter att redan förebyggande ha fuskat med poströsterna? Jag trodde det var narrativet.
Vilken främmande stat skulle ha lagt sig i för att hjälpa Biden enligt Trump? Nä jag tror inte detta kommer vara någon del av storyn. Är det påstått valfusk 2020 de ska annonsera så kommer det nog vara samma beskyllningar som innan, dvs en inhemsk komplott.
Demokraterna och utländsk makt har bägge velat att Trump skulle förlora. Detta ger både manskap på plats samt hög teknisk nivå och förberedelse.
Valet i Georgia, om man läser på, har alltid påståtts haft en koppling till utländsk makt(er). Att man suttit och utför fusket genom amerikanska demokratiska hantlangare är också en bricka.
Georgia hamn och Georgias bytesbalans har mycket stor influens av ett specifikt land. Maskinerna har röstat igenom minst ett par Guvernörer så vanan fanns.
Allt känt.
'The selling of an election': how private firms compromised midterms security
https://www.theguardian.com/us-news/2019/aug/01/the-selling-of-an-election-dangerous-level-of-private-control-revealed-in-2018-georgia-midterms