Idag, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Ja svenska Axel som var först på plats är lixom skitsamma var säkert han som gjorde sdet och sen spelade hjälte

Tur vi har alla Duktiga hjälte modig svartingar i sverige

Är du helt blåst på riktigt eller?
J*vla Temu moslim.
Citera
Idag, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Axe* Öst*und hette han som var först på plats… *=l
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/axel-raddade-flickan-efter-knivattacken-i-parken/
Han fick ingen bild i tidningen tydligen. Och den där församlingsherden ser ju ut som en dålig OF-modell.
Skönt att flickan verkar överleva iaf, sjukt hur vårt samhälle ser ut när sådant här händer.
Citera
Idag, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LooksLater
Är du helt blåst på riktigt eller?
J*vla Temu moslim.

Nej är du? Varför kan inte ni vänsterluffare erkanna att det var Axelmsom var först på plats istället för att hävda att det vara Abdele
Citera
Idag, 21:08
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Där har fel. Du bryter inte emot någon anonymitet om du svarar rätt.

Att namnge en adress, eller efternamn så bryter du ej emot något.

Inte heller att säga var du ev får informationen. Det är inte emot någon lag och det är ju inte skribenten man är ute efter.

Men att påstå något och sprida falsk ryktesspridning är ett brott.

I detta fall så påstår en skribent något. Vi här i tråden söker bara källa för det som påstås.

Där av intresse för att inte radera inläget för falsk eller felaktig info. Tror nog alla i tråden är intresserad av fakta och inte felaktig info.

Då är det relevant att ifrågasätta detta utan bryta emot FB regler.

Jag förstår hur du tänker och givetvis är det viktigt med fakta men ponera att jag fått info av en enda person om vem MGM är. Skriver jag det här, var jag fått infon från, riskerar ju den personen eller någon annan som känner att lista ut vem jag är om de läser här på Flashback. Jag skulle aldrig berätta var jag fått info från om det inte är extremt säkert.
Citera
Idag, 21:11
Medlem
Kan det vara den här sadist-sekten som man läst mycket om på senaste tiden där de över internet tvingar/övertygar barn och ungdomar att skada sig själva och andra som ligger bakom? Riktigt sjukt.
Citera
Idag, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Platinamix
Kan det vara den här sadist-sekten som man läst mycket om på senaste tiden där de över internet tvingar/övertygar barn och ungdomar att skada sig själva och andra som ligger bakom? Riktigt sjukt.

Förmodligen inte om det rör sig om en 13 åring.... Varför spammar vuxna människor om just det så hårt här inne? Försöker ni att ge det lite mera spridning?
Citera
Idag, 21:18
Medlem
doncroces avatar
Ryktas att MGM är ngn slags östeuropé, men kan tyvärr inte bekräfta något än.
Citera
Idag, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Förmodligen inte om det rör sig om en 13 åring.... Varför spammar vuxna människor om just det så hårt här inne? Försöker ni att ge det lite mera spridning?

Okej, jag läste inte igenom hela tråden så visste inte att den teorin redan hade ventilerats.

Vad menar du med ni vuxna människor? Finns det personer på Flashback som presenterar sig som barn och som för fram andra teorier och du är en av dessa barn?
Citera
Idag, 21:19
Medlem
SmartSkalles avatar
Typiskt Hjärntvätttar-SVT...den vita Svenska arbetande mannen som hjälpte flickan och ringde 112 fick noll credit utan en svart invällare som "pratade lite med flickan" efteråt var hjälten enligt Stasi-SVT...:-)
Oftast gör lögn-medierna på detta vis när gärningsmannen är en invandrare för att försöka kompensera invandrarnas överrepresentation i brott.
Citera
Idag, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Platinamix
Okej, jag läste inte igenom hela tråden så visste inte att den teorin redan hade ventilerats.

Vad menar du med ni vuxna människor? Finns det personer på Flashback som presenterar sig som barn och som för fram andra teorier och du är en av dessa barn?

Nämns väl en gång på varje sida ungefär.

Nu var ju GM dock 13 år... Så antingen är de som spammar den low IQ, eller försöker ge det spridning..

Vilken av dem är du?
Senast redigerad av Kanonen56 Idag kl. 21:22.
Citera
Idag, 21:21
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Erfarenhet? Sannolikhetslära? Statistik? Studier av djur i natur? Discovery Nature-abonnemang?

Jo, normalt skulle jag hålla med. Men dessa typ av fall finns det inte mycket statistik att gå på..
Citera
Idag, 21:24
Medlem
Ingen som har sagt heller. Men kollar man vem som står 50 pers och stampar i huvudet på någon utslagen person så är det alltid någon svarting.
[/quote]

Ingen förnekar problemen med kriminella invandrare eller deras avkommor längre. Samtidigt är det väl bra för de skötsamma personer med utländsk bakgrund att ibland också få se andra som är som dem i representerade i media som lite motvikt?

Alla vet redan att någon som heter Axel med största sannolikhet är reko.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in