Igår, 17:48
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rnylol
abbsad eller?

Haha nej fyfan, men TS verkar ju vara en langare och då kan man inte hålla på och fjanta runt om man får gummibitar istället för röka , när man betalat för röka.
Man kan inte gå till snuten så man måste ju ta lagen i egna händer då. Sen skjuts folk.

Att sitta på flashback och skriva om blåsningen är inte vad som ska ske.

Annat med mig som köpte nått lagligt som sen blev olagligt samtidigt som knarkpåsarna svällde upp för att hashet var något annat. Jag kan ju få tillbaka pengarna rättsligt eftersom lagar finns för att skydda mig som konsument, även om jag såklart också borde skjuta chefen i huvudet för att det skickades något annat än röka.
Citera
Igår, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonFoldit
Haha nej fyfan, men TS verkar ju vara en langare och då kan man inte hålla på och fjanta runt om man får gummibitar istället för röka , när man betalat för röka.
Man kan inte gå till snuten så man måste ju ta lagen i egna händer då. Sen skjuts folk.

Att sitta på flashback och skriva om blåsningen är inte vad som ska ske.

Annat med mig som köpte nått lagligt som sen blev olagligt samtidigt som knarkpåsarna svällde upp för att hashet var något annat. Jag kan ju få tillbaka pengarna rättsligt eftersom lagar finns för att skydda mig som konsument, även om jag såklart också borde skjuta chefen i huvudet för att det skickades något annat än röka.

Jag tittar på produkten innan jag köper den. Tror du jag bara går och hämtar något och hoppas på det bästa? "Annat med mig..." Ska du leka rolig och viktig med lagar och rättsväsendet när du samtidigt springer på gatan som en musht. vad lallar du om? skjut vem du vill jag kunde bry mig mindre.
Citera
Igår, 18:31
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rnylol
Jag tittar på produkten innan jag köper den. Tror du jag bara går och hämtar något och hoppas på det bästa? "Annat med mig..." Ska du leka rolig och viktig med lagar och rättsväsendet när du samtidigt springer på gatan som en musht. vad lallar du om? skjut vem du vill jag kunde bry mig mindre.

Men om det visar sig efteråt att produkten har gummi eller nått okänt inblandat i hashet.. då är det ingen schysst deal, mer av en blåsning.
Att dom bankar röka är ju inget nytt, men att dom får gå fria utan problem efteråt är nått nytt.

Men visst, jag jagar eller skjuter ingen heller när nån lortig jävel lurar på mig nått bankat skräp. Vi är för fredliga för sånt i Sverige, men det är ju just därför vi blir blåsta också.. för det är riskfritt.. fast det borde vara livsfarligt.. vilket det iof redan är pga karmalagen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in