2026-07-11, 16:50
Avstängd
JoeDoughs avatar
Vad är rimlig tid för moderatorer att kom fram till beslut huruvida en medlem ska bannlysas, avstängas, varnas eller FRIAS?

En tråd har för sex (6) dagar sedan raderats av nån gröngöling till mods i avvaktan på beslut efter misstanke om Hets Mot Folkgrupp. Helt jävla befängt då det inte finns tillstymmelse till sånt i tråden.

Jag kräver återinsättning av den mycket populära tråden om rashygien bland spelarna i världens fotbollslandslag!

#Jagstårinteut
2026-07-11, 16:53
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeDough
Vad är rimlig tid för moderatorer att kom fram till beslut huruvida en medlem ska bannlysas, avstängas, varnas eller FRIAS?

En tråd har för sex (6) dagar sedan raderats av nån gröngöling till mods i avvaktan på beslut efter misstanke om Hets Mot Folkgrupp. Helt jävla befängt då det inte finns tillstymmelse till sånt i tråden.

Jag kräver återinsättning av den mycket populära tråden om rashygien bland spelarna i världens fotbollslandslag!

#Jagstårinteut

Kanske borde vi inrätta något slags tjänstemannaansvar för moderatorerna?
2026-07-11, 18:50
Avstängd
HemligaKaptenens avatar
Kan hålla med dig fullt ut dagens mods beter sig som lss en hel del som inte vet vad dom håller på med. Raderar inlägg och väntar på bedömning från outlaw vilket kan ta en månad. Rimlig tid är femton minuter kan jag tycka.
2026-07-11, 18:59
Avstängd
JoeDoughs avatar
Mods! Jag har tydligen lagt denna tråd fel. Var vänlig förflytta till "Klagomål och kritik"
2026-07-11, 19:15
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeDough
Mods! Jag har tydligen lagt denna tråd fel. Var vänlig förflytta till "Klagomål och kritik"

Rapportera det så ser de det fortare.
2026-07-11, 19:16
Avstängd
JoeDoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Rapportera det så ser de det fortare.
Sagt och gjort. Tack!
2026-07-11, 19:31
Moderator
Chantres avatar
Tråden har varit uppe för omröstning och utfallet blev att tråden inte återställs.
2026-07-11, 20:56
Moderator
Maviels avatar
Tråden är raderad för 1,03 och kommer inte att återställas.

Denna är felplacerad, flyttar till klagomål och kritik. Dock går det inte direkt att diskutera vidare då att upprepa trådstarten blir att återupprepa regelbrottet. Därav låses tråden.

/Moderator
Senast redigerad av Maviel 2026-07-12 kl. 13:11.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in