2026-07-10, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Du har fel, det var på damsidan.

Kollade upp det.

https://www.youtube.com/watch?v=ipTPIQSuP3A

Det var det datum du angav. Såvida inte Belgiens herrar förlorade med 7-0 mot Soanien exakt samma dag.

Jag tror inte han personligen kollade upp alla datumen och matcherna själv utan han frågade nog bara AI och så fick han det tillbakaskickat. Att AIn blandar ihop dam och herr-resultat på det där viset är en jättetypisk grej som den gör hela tiden, därför måste man alltid dubbelkolla precis allt den säger.
2026-07-10, 20:42
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Självupptagna ordbajsare, det är så att man längtar efter Leif Larsson och Tipsextra.

Det gör man väl alltid? Fotbollen, tipset och travet i fokus, inget ordbajseri, inget jag-jag-jag.

Hälsningar
Fossilen
2026-07-10, 20:43
Medlem
carygrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Bojan håll käften förfan

Hör hellre Bojans jidder än Irmas snabbpratande för att hon skall få med så mycket skitprat på kort tid
2026-07-10, 20:43
Avstängd
Doku har varit sämst i Belgien.
Hur fan kan han lira i city
2026-07-10, 20:44
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pedri
Klockren beskrivning
Jag funderade på vem han påminde om med sina oändliga, poänglösa utläggningar uppdelade i korta meningar.

Gräsligt.
2026-07-10, 20:45
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Doku har varit sämst i Belgien.
Hur fan kan han lira i city
Det räcker med en bra säsong i ett klubblag för att storklubbar med pengar i överflöd ska spendera stort.
2026-07-10, 20:45
Medlem
VM:s kanske bästa offensiv mot VM:s bästa defensiv. Blir spännande att se om Belgien kan spräcka Spaniens nolla i insläppta-mål-kolumnen.
2026-07-10, 20:46
Medlem
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghsw1
Jag tror inte han personligen kollade upp alla datumen och matcherna själv utan han frågade nog bara AI och så fick han det tillbakaskickat. Att AIn blandar ihop dam och herr-resultat på det där viset är en jättetypisk grej som den gör hela tiden, därför måste man alltid dubbelkolla precis allt den säger.

Jo jag reagerade på 7-0. Om Spanien slagit Belgien i en herrmatch med 7-0 hade man hört om det som när Spanien vann över Tyskland med 6-0.

Man får använda lite sunt förnuft när man frågar en AI.
2026-07-10, 20:46
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Även fast det tar emot måste jag ändå heja på Spanien i denna match. De har åtminstone en del spanjorer i laget.

Har du sett Belgien i årets VM? Det är mer Belgien än på mången år och dag, och dagens startelva tror jag innehåller åtta belgare, två afrikaner och en blandad (Tielemans). I en match hade de nio belgare i startelvan, det har jag nog inte sett sen 80-talet med Vercauteren, Cuylemans, Pfaff och grabbarna.

Edit: Tielemans ersätts tydligen av Vanaken. Nio belgare från start, alltså.
Senast redigerad av ingetbranick 2026-07-10 kl. 20:55.
2026-07-10, 20:47
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norkam
VM:s kanske bästa offensiv mot VM:s bästa defensiv. Blir spännande att se om Belgien kan spräcka Spaniens nolla i insläppta-mål-kolumnen.
Tänker du på Belgien här?
2026-07-10, 20:48
Avstängd
Bannlystwhys avatar
Spanien har för många läckra killar, Pedri, Ferran Torres och Yamal gör det svårt att hålla sig trogen mot min Karl bRonaldo 😩 De sårade honom igen men fan vad de är snygga. Belgien räddar mig med KDB och De Ketelaere som ser ut som de kunde hantera en riktig man. Vem vinner – de hetaste eller de snyggaste? Jag förlorar hur som helst 💅⚽🏳️‍🌈
2026-07-10, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Tänker du på Belgien här?
Ja

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in