2026-07-08, 23:23
Medlem
TheSamePersons avatar
https://x.com/i/status/2074822613105340917

Mötte denna video av en slump på X och det fick mig att tänka på alla turer som har varit mellan Trump och Rutte ifall Rutte inte är utan någon som helst konkurrens historiens största rövslickare?

Om tråd finns om Trumps slickpropp flytta gärna denna till samma tråd.
2026-07-08, 23:30
Avstängd
dude2ks avatar
Varför skulle han vara det?
2026-07-08, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSamePerson

Mötte denna video av en slump på X och det fick mig att tänka på alla turer som har varit mellan Trump och Rutte ifall Rutte inte är utan någon som helst konkurrens historiens största rövslickare?

Jag kollade på klippet.

I klippet ser vi att ledare för NATO-länder(?) ska ta ett gruppfoto för pressen. Så dom ställer upp som sig bör. Rutte vill då att Trump ska stå bredvid Erdogan och Trump verkar inte vilja det, utan står kvar på sin initiala plats.

På vilket sätt det är rövslickeri får du gärna utveckla. Det är iallafall inte uppenbart vad rövslickandet består av
2026-07-08, 23:43
Medlem
franges avatar
Vad skall diskuteras? Nej, jag tänker inte klicka mig vidare för det.
2026-07-08, 23:48
Medlem
TheSamePersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Ända sedan han tog upp Natojobbet så har det ju i princip bara handlat om rövslickeri. Han kallade bland annat Trump för "daddy". Massa annat skit har det varit också.

Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Jag kollade på klippet.

I klippet ser vi att ledare för NATO-länder(?) ska ta ett gruppfoto för pressen. Så dom ställer upp som sig bör. Rutte vill då att Trump ska stå bredvid Erdogan och Trump verkar inte vilja det, utan står kvar på sin initiala plats.

På vilket sätt det är rövslickeri får du gärna utveckla. Det är iallafall inte uppenbart vad rövslickandet består av

Är du säker på att du såg rätt klipp och rätt kommentar? Han försökte få Trump att uppmärksamma den albanska presidentens vita skor men Trump brydde sig inte ett skit och tyckte inte det var roligt. Titta igen och läs inlägget också.
2026-07-08, 23:49
Medlem
HBTKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Riktig brunnäsa i dagens rapportering. Han och Trump satt formligen och sög av varandra.
2026-07-09, 00:00
Medlem
Japhys avatar
Citat:

Helt sjukt att inte Rutten står upp för Iran istället för USA. Värsta jag sett sedan världen tog avstånd från Hitler. Fy fan!
2026-07-09, 02:15
Moderator
Schlesiens avatar

Är Rutte världens största rövslickare någonsin?

Citat:
Ända sedan han tog upp Natojobbet så har det ju i princip bara handlat om rövslickeri.
Rutte valdes ett halvår innan Trump vann valet. Marco Rubio är en större rövslickare än Rutte. Rubio har accepterat att jobba åt Trump i strid med en mängd centrala punkter i sitt eget politiska program. Rubio gör karriär på att slicka röv.

Rutte däremot fick Trump på halsen ofrivilligt. Men det är pinsamt att se honom.
2026-07-09, 07:09
Moderator
Ancistruss avatar
Vänligen läs våra regler innan ni startar nya trådar, t.ex:
Citat:
En trådstart ska vara begriplig i sig självt utan att läsaren skall behöva öppna en länk eller på annat vis hämta information från någon extern källa.

https://www.flashback.org/announcement.php?f=75

Tråden låses.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in