2026-07-07, 20:19
Medlem
Guidetti har en poäng. Men detta är inte exklusivt för Argentina. Situationer bedöms hårt så fort det blir mål. Men om ett regelbrott sker ostraffat och det sedan blir en hörna som mynnar ut i mål händer ingenting. Det blir inkonsekvent och problematiskt.

Sen gör ju egypten 2-0 oavsett och har allt i egna händer. Vilken kollaps
Medlem
Om man kollar på förvaret av Egypten ser det riktigt konstigt ut.
Match fixing.
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Nu ska genierna Irma och Guidetti analysera det hela.
Roligt att Zlatan är ifrågasatt i USA som tv-expert eftersom han inte presterat på VM-nivå i sin karriär.

Vad gör Svensk tv? Rullar in en damspelare och en som inte ens var ordinarie i sitt klubblag i Allsvenskan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Allt kan hända men de är långt ifrån favoriter med det försvaret. Funkar inte att underprestera stora delar av matchen när man möter Spanien eller Frankrike sen, om Argentina ens är favoriter mot Norge/England. Haaland kommer göra minst två mål på det där försvaret.

Ja, de har ett riktigt skitförsvar. Det var dåligt även förra VM, men offensiven är så bra att allting kan hända. Frankrike och Norge har också dåliga försvar.
2026-07-07, 20:20
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Vad säger tuffingen jag stängde.
En lyfte frågan om korruptionen och sättet Egypten blev berövade segern på ett väldigt bra sätt.
Ingen annan har ju vågat lyfta frågan för dom är så rädda.
Medlem
Wickedc0res avatar
Varför gråter valpen Guidetti? Domaren gör en fin insats. Ingen i turneringen har fått fördelar förutom USA där Trump öppet skröt om det.
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Undrar om Ronaldo såg matchen?
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Jääävlar vad Guidetti växer nu.
Ääääntligen någon som vågar, äntligen någon med ryggrad!!

Utveckla gärna. Missade nog vad som hände. Vad sa Guidetti?

Citat:
Ursprungligen postat av skrax
Så uppenbart att FIFA har bestämt att Argentina ska vinna. Samma skit mot Kap Verde. Minsta touch, gult kort! Döma bort mål etc.. Pinsamt

Mmmm, nog för att Argentina är ett bättre lag och jag hellre ser dem, men tycker nog det var lite olika måttstockar där...
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Jag hade betalat mods om de gick igenom matchtrådarna och gav ut varningar till allt OT. Hade blivit många avstängningar och bättre kvalitet.
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Var det Trump som dömde? Trump håller på Messi för han spelar i Miami. Trump tyckte då det var mest rättvist om Argentina vann.
Trump brukar annars mest förknippas med fotbollsscenen i New York. Men det kanske ändrades efter Pelé
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Den dagen du lär dig räkna. Dvs avbrott mål etc så blir det tillägg. Gråter du lika mkt att de inte blåser efter 45 min😂😇

Det jag menar. Fotboll är efterblivet. Blåser godtyckligt, klockan vad har man den till? Sinkar o 90 minuter "vi måste ha tilläggstid för att de sinkar spelet" sen sinkar vi på tilläggstid så vi lägger på tilläggstid på tilläggstiden så vi lägger på ti....
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Haha.

Det är som att Christer Pettersson skulle säga att hans kreditkort skulle nekas om han försökte köpa något så då är det inte konstigt att Bill Gates gör det.
Hahah, ja ungefär så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in