2026-07-06, 21:52
Avstängd
lasse-bengtssons avatar
Mammorna har ju sommarlov nu och det hänger en hel del heta mammor här just nu. Hade gärna knullat både en och två!
Vad tycker ni ungdomar om dessa snygga milfs som konkurrerar om uppmärksamheten från oss gubbar?
Citera
2026-07-06, 21:55
Medlem
Loikkaris avatar
Helt OK bara de är inte egen mamma. Nu är jag ifs 65 men än kan gamlingen.
Citera
2026-07-06, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-bengtsson
Mammorna har ju sommarlov nu och det hänger en hel del heta mammor här just nu. Hade gärna knullat både en och två!
Vad tycker ni ungdomar om dessa snygga milfs som konkurrerar om uppmärksamheten från oss gubbar?

Underbart rolig trådstart!

Misstänker att 17-åringarna blir glada om fars-gubben får ihop det med någon snygg milf. Så länge 17-åringarna slipper höra talas om era älskog/höra dem. Barn vil i regel inte tänka sig att föräldrarna har sex.
Citera
2026-07-06, 22:12
Medlem
Eh?
Sen när bryr sig en 17 årig tjej om något annat än sig själv?
Citera
2026-07-06, 22:34
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-bengtsson
Du har tydligen inte fått något på länge?
Känns som du inte riktigt kan tänka på annat än ligga.
Citera
2026-07-07, 00:48
Medlem
Airwave92s avatar
Jag älskar det! Äger!
Citera
2026-07-07, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Misstänker att 17-åringarna blir glada om fars-gubben får ihop det med någon snygg milf. Så länge 17-åringarna slipper höra talas om era älskog/höra dem. Barn vil i regel inte tänka sig att föräldrarna har sex.

Om farsan hade fått ihop det med en het milf när jag var ung hade jag legat på flukt dagligen. I dagens samhälle hade man väl köpt någon smidig spionkamera och kanske tjänat sig en slant. Folk är så ängsliga, vad är det som är så hemskt med lite älskog? Är det bättre att slåss och bråkas?

(Vill stavas med två ell)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in