Visst har du rätt, Modric har varit en fenomenal spelare genom åren!
Citat:
Ursprungligen postat av Tearsinrain
Hur kan folk kommentera "Neymar" som inte har en enda VM-medalj och mest skämt ut sig i VM men ingen kommenterar "Modrić" som var bästa spelaren i hela turneringen för 8år sen och har två medaljer
Tror faktiskt att Portugal vinner ikväll. Hejar inte på nåt av lagen, men lite småkul om Gråt-Ronaldo kan gå vidare.
Han kommer gråta hur det än går ikväll. Personligen ser jag inget fel i det. Säga vad man vill om Ronaldo och folk tycker han är divig och så men han vill verkligen det bästa för Portugal. Som när han stod skadad och var gladast av alla när de vann EM. Vet inte varifrån det kommer att han skulle vara en egoistisk diva i paritet med Zlatan. Och så skriver folk att han blir ledsen när han inte själv får göra mål. När jag ser en portugis göra mål har jag alltid sett Ronaldo bli superglad oavsett om det är han eller nån annan som gjort målet.
Tror Portugal vinner med 1-0. Nån av de mindre kända namnen avgör.
Hejar helt klart på Spanien i kväll trots att de ofta spelar lite tråkigare, men bevisligen effektiv, fotboll. Inte uteslutande men mycket beroende på Christiano, kan inte med hans lipande och agerande över lag.
Jag hoppas att Spanien vinner, så att man slipper se Ronaldo nån mer, är trött på honom när han ställer sig bredbent och ska skjuta en frispark högt över....
Fjanten Anthony Taylor dömer matchen, mannen(?) som älskar FA, FIFA och VAR över allt annat och säkerligen kommer att springa ut till skärmen ett par gånger och sedan med viktig min göra precis vad VAR-teamet sagt åt honom att göra.