Igår, 00:45
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaKlava
Vilket land har startat flest krig senaste 50 åren? Ryssland/Sovjet, eller USA? Jag undrar som sagt varför du använder dubbla måttstockar. Abu Ghraib, Waterboarding, My Lai massakern, Hiroshima etc etc. Varför klagar du inte på alla svenskar som spelar för amerikanska blodspengar?

Dessutom, gulligt att du verkligen tror att det är demokrati i USA. Trump gick till val på inga nya krig i Mellanöstern, vände på en femöring. Du är en hycklare och det är patetiskt att du inte vågar stå för det.

Du begränsar dig till 50 år, spännande. Ryssland/Sovjet har ur minnet invaderat, Polen (tillsammans med NaziTyskland), Finland, Estland, Lettland, Litauen, Tjeckoslovakien, Ungern, Georgien, Rumänien, Afghanistan, Ukraina, Kina, Japan.
Citera
Idag, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BuckshotBill
”Vad är problemet?” Haha. Ja vad är problemet att åka ditt mitt i pågående största Ryska ekonomiska kollapsen någonsin. Förutom att ett brinnande krig pågår där interna utrensningar pågår och vem som helst kan bli fängslad för vad som helst eller skickas till fronten i köttvågsanfall. Förutom att Ryssland är FIENDEN.

”Vad är problemet”

Herregud

(FB) Ryssland stänger gränsen mot sina nordiska grannar: Mobilisering på gång?
”Äh jag åker dit och spelar hockey”

Han måste vara obeskrivligt pantad.

Du får väl först övertala alla Kanadensare och Jänkare att inte spela i Ryssland. Det kallas för yrkesprostitution. Ungefär som när svenskor åker till Dubai med resväskan full av vaginoletter, tamponger och är borta i ett par månader och kommer hem med nyöppnade revolut-konton och märkeskläder i resväskan istället. Amerikanska och Kanadensiska hockeyspelare skiter fullständigt i hur många Ukrainare och Ryssar som dör. Det gör du också men eftersom du inte kan spela hockey så kan du ju ordrunka online istället.
Senast redigerad av Goggis Idag kl. 01:24.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in