2026-07-04, 22:37
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pokpokpok
Det är inte häftigt att hata sitt land och sitt landslag...

Hoppas samtliga norrmän bryter benen och torskar med tvåsiffrigt.
Det sorgliga är att svenskar hejar på Norge för att de är vårt grannland medan de pissar på oss
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pokpokpok
Varför i helvete väljer dom att visa hur norge hånar oss i SVT? Hur tänker dom där egentligen...

Rage bait, ett taffligt försök att "väcka känslor".
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Lundh och Niva tar jag i princip aldrig del av så för mig utgör dessa två 0% av svensk fotboll, tack och lov.

Imorgon är vi alla brasilianare. Vilket skitland vi gränsar till.

Kolla Guds stad och Tropa de Elite I & II och återkom sen. Sedan är (brasiliansk) portugisiska så gnällig och bonnig. De är fan Sydamerikas Örebro/Norrköping.
Senast redigerad av NoTruce 2026-07-04 kl. 22:39.
2026-07-04, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Jag ger dig att det är två märkliga figurer. Ingen av de två har kommit i närheten av en fotboll under sin uppväxt, ändå är det två av Sveriges mest uppskattade (åtminstone långlivade) "experter". Själv har jag otroligt svårt för bägge.

Skönt att höra att jag då inte är ensam.
2026-07-04, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Vad är det för jävla kläder therese har på sig? Clownbyxor och en alldeles för stor kavaj. Framhäv kurvorna lite mer istället.

Såg samma nu.

Ser verkligen illa ut.
2026-07-04, 22:39
Medlem
Älskar Olise, så harmonisk spelare.
2026-07-04, 22:40
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlanetCaravan
Bojan vill mörda.
Bojan kanske älskar sin egen röst lite för mycket men han är den enda i studion jag kan tänka mig att lyssna på. Han har åtminstone sprungit i en unitedtröja. Dessutom har han ofta rätt. Han var helt rätt ute när han kommenterade att England alltid lyckas lösa det tillslut även fast det börjar knackigt för dem i sextondelen. Och det var precis vad de gjorde. De fick tillslut hål på motståndarna.
Medlem
Ski-entusiastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlockholmes1989
Oj vilken hybris hos Norge.

Har de glömt historien? Ett VM där vi också kom fram till sextondelen och vårat landslag är i förfall just nu, gör inte att de är storebror.

De är inte i närheten utav Sverige i fotboll.
Va har svensk media gjort nu da ? Har dem dratt hån og kränktkortet for att skape uvennskap og splid nog en gang ?
Og det i et forsnack mellom Frankrike og Paraguay ?
Senast redigerad av Ski-entusiasten 2026-07-04 kl. 22:43.
Medlem
Även Bojan är är grym.
2026-07-04, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Men dom är bättre idag. Det är ju det viktigaste egentligen.

Men Sverige har också potential att bli ’lika’ bra, kvalitet finns absolut.

Bara för att man är bättre just nu gör inte att man är storebror över sin granne som haft en hel del framgångar sedan 1994 medans Norge inte spelat ett mästerskap sedan 1998, och detta VM är Norges största framgång någonsin och ändå har de enbart kommit vidare till åttondelen dvs, ett steg längre än Sverige.

Det är som att säga att Schweiz är storebror till Italien i fotboll eftersom de är bättre ju nu trots att Italien har vunnit VM 4 gånger.
2026-07-04, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Lundh och Niva tar jag i princip aldrig del av så för mig utgör dessa två 0% av svensk fotboll, tack och lov.

Imorgon är vi alla brasilianare. Vilket skitland vi gränsar till.

Tack för att du också förstår.

Vi får hoppas på en match ala "full fart och fläkt" imorgon och givetvis en lite tumme upp åt Brasilien.
2026-07-04, 22:42
Medlem
PlanetCaravans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Efter debaclet där hennes bröstvårtor gick på parad inför hela svenska folket har man tutat i henne att hon är ett offer för vit svensk manlig toxisk maskulinitet, och nu tror hon på det ända in i kaklet, till Bojans stora förtret.

Och ändå så har du vrålbånge?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in