Idag, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
En kåka brukade komma med en Carlsberg ölkapsyl och lägga på terassbordet. Ingen aning om var han fick den från? Jag dricker vanligen inte Carlsberg på flaska. I utbyte fick han kattmat, han kärring var blygare. Hon satt på staketet men kom aldrig fram till bordet.

Man kan förstås inte könsbestämma kråkfåglar, om man inte har dem i handen
Citera
Idag, 04:30
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Man kan förstås inte könsbestämma kråkfåglar, om man inte har dem i handen
Nej, men hanen är vanligen större än honan.
Citera
Idag, 07:39
Medlem
Så kråkorna har gått in i stenåldern alltså. Intressant. Men jag tror som andra här att det rör sig om något missförstånd, antingen från "offren" eller från kråkan. Kråkan kanske tror att han/hon kan erbjuda i princip vad som helst i utbyte mot något ätbart?
Citera
Idag, 08:34
Medlem
Förmodligen bara en reinkarnerad stammis som vill återknyta. Det är fint.
Citera
Idag, 08:38
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moranco
Fiskmåsar borde man få tillstånd att skjuta med luftgevär i alla typer av miljöer.
Varför?
Citera
Idag, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Varför?

Därför att de har ingenting att göra i en stadsmiljö. De skall vara i havsbanden eller som de flesta måsar, på åkrarna och äta mask. Man måste vara en jävla miljömupp för att inte förstå det.
Citera
Idag, 09:01
Medlem
Skinnbanjomajorens avatar
Jag gillar sådana här nyheter Det är intressant med djur och deras beteende. Kan det vara så att den söker uppmärksamhet? Alltså så som Lassie gjorde i den gamla serien? Kanske är det någon som fastnat i en brunn.
Citera
Idag, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Varför?
Jag bor 10 mil från havet, när det blir varmt som satan så öppnar jag fönstren i lägenheten så att det ska bli fläktande korsdrag. Måsjävlarna som sitter på taken i närheten skriker högt dygnet runt. Man måste ju fan ha något fel om man uppskattar sådana störningsmoment.
Citera
Idag, 09:16
Medlem
svenskors avatar
Kråkor kastar sten och Skator är tjuvaktiga
Citera
Idag, 09:39
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xowodim
Det heter fågelungar, inte bebisar. Efterblivna jävla människor.

Humor är inte din starka sida, eller hur...?
Citera
Idag, 09:44
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skinnbanjomajoren
Jag gillar sådana här nyheter Det är intressant med djur och deras beteende. Kan det vara så att den söker uppmärksamhet? Alltså så som Lassie gjorde i den gamla serien? Kanske är det någon som fastnat i en brunn.

Kråkor glömmer inte oförrätter. Så någon människa har väl behandlat kråkan fel, eller kråkorna snarare.
Citera
Idag, 09:53
Avslutad
Hehe smågulligt ändå. Den/dom kanske inte gillar att alla pratar samtidigt å halvhögt å eventuell musik spelas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in