2026-07-02, 18:17
Avstängd
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Ja, men det verkar som att folk börjar vakna till lite mer nu. Eller så inbillar jag mig kanske?

Tror tyvärr inte vi kommer längre i Sverige.
Att rösta bort detta är stigmatiserat.
Även vi som röstar emot det vågar inte säga det öppet
Citera
2026-07-02, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Ja, jag syftade mest på övriga europa. Sverige kommer alltid att göra motsatsen och fortsätta fördärvet ända in i kaklet. Sverige lär sig aldrig.
Citera
2026-07-02, 18:22
Avstängd
dude2ks avatar
Citat:

Hela Västeuropa är i händerna på globalisterna. Har hela Västeuropa röstat fel likt Sverige menar du? Vidga dina vyer. Går inte att rösta bort.
Citera
2026-07-02, 18:22
Medlem
Palestinier är ett missanpassat pack

Jag fattar inte att de släpps i här och jag fattar inte varför svenskar och icke-araber stöttar Palestina...
Citera
2026-07-02, 18:23
Medlem
Balisers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Det verkar tyvärr vara sant att han är från Palestina. Det är olyckligt.
Hade de inte kämpat mot judarna hade de varit hatade av alla. Nu är det närmast tvärtom. Se bara på Vänsterpartiet i Sverige. Så jag tror inte att du behöver vara så olycklig eller orolig för att han råkade vara palestinier. De är så att säga alltid ursäktade på grund av sin ”kamp”.
Citera
2026-07-02, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Ingenting är bekräftat någonsin i media egentligen, detta är internet, ta allt med en stor nypa salt.

Hemskt att brott sker och vi bör givetvis bekämpa det, men någon enstaka galning kan man inte försöka använda som narrativ för att demonisera miljoner skötsamma individer. Det är fel och oärligt. Nazisterna som försöka piska upp stämningen bör lägga ner och göra något med sitt liv istället för att fokusera på invandrare 24/7. Skärpning!

Svenska anstalter och häkten är fulla av palestinier.

Det är ett riktigt skräpfolk.
Citera
2026-07-02, 18:26
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baliser
Hade de inte kämpat mot judarna hade de varit hatade av alla. Nu är det närmast tvärtom. Se bara på Vänsterpartiet i Sverige. Så jag tror inte att du behöver vara så olycklig eller orolig för att han råkade vara palestinier. De är så att säga alltid ursäktade på grund av sin ”kamp”.

Fast jag tycker inte att folk som gör sådant ska vara ursäktade, var de än kommer ifrån. Synd bara att han inte själv tänkte till en gång extra, avseende hur hans handlingar kan påverka hela hans folk. Han tänkte bara på sig själv. Men sådana människor finns i alla folkslag.
Citera
2026-07-02, 18:28
Medlem
Holden.Caulfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deballerur
Frågeställning:
VARFÖR är det så svårt att verkställa utvisningsbeslut? Hur löser man alla juridiska hinder för att stoppa såna här tragedier? Har jag förstått rätt så får man stänga in personer med utvisningsbeslut i högst 6 månader, men vissa blir kvar i flera år.

Men framförallt: varför har vi samhällen som låter människor med utvisningsbeslut få röra sig fritt? Varför ser inte fler problemet med detta? Varför fortsätter folk rösta på partier som tycker detta är helt naturligt? Inte bara det här dådet hade aldrig skett om gärningsmannen satt inlåst utan även IKEA-morden och Rakhmat Akilovs framfart på Drottninggatan.
Senast redigerad av Holden.Caulfield 2026-07-02 kl. 18:31.
Citera
2026-07-02, 18:29
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunn-den-4de
Palestinier är ett missanpassat pack

Jag fattar inte att de släpps i här och jag fattar inte varför svenskar och icke-araber stöttar Palestina...

"Min fiendes fiende är min vän".
Gammalt beduinordspråk

Översättning: judarna är värre. Jag kommer alltid att stötta muslimerna i varje konflikt mellan judar och muslimer. Det betyder inte att jag vill ha muslimer HÄR. De har dock rätt att leva sina liv på sina hävdvunna landområden...
Citera
2026-07-02, 18:34
Avstängd
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpjet
Ja, jag syftade mest på övriga europa. Sverige kommer alltid att göra motsatsen och fortsätta fördärvet ända in i kaklet. Sverige lär sig aldrig.

Ser väll rätt likt ut i resten av Europa som de gör i Sverige
Citera
2026-07-02, 18:34
Avstängd
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Hela Västeuropa är i händerna på globalisterna. Har hela Västeuropa röstat fel likt Sverige menar du? Vidga dina vyer. Går inte att rösta bort.

Varför skulle det inte gå att rösta bort menar du?
Citera
2026-07-02, 19:01
Avstängd
dude2ks avatar
Citat:
Varför skulle det inte gå att rösta bort menar du?

Tror du inte något land hade gjort det vid det här laget?
Rätt många länder med samma galna ideologi.. man kan även lägga till Kanada och Australien på den listan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in