2026-07-04, 09:33
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayGuy
Jag har gjort det nu, men jag ser två nackdelar med det. För det första så försvinner alla 30 inlägg som gjorts i tråden, för det andra så blev den nya tråden mer personanknyten. I originaltråden så innehöll rubriken bara orden "TikTokare" och "kändis". I denna nya tråd var jag tvungen att skriva namnet på dem, samt posta den i ett forum som generellt sett handlar om individer. Jag ville egentligen mest diskutera själva incidenten och allt omkring den.

Jättebra!

Jo det har du ju rätt i, de nackdelarna finns ju.
Citera
2026-07-04, 20:56
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Jag har gjort det nu, men jag ser två nackdelar med det. För det första så försvinner alla 30 inlägg som gjorts i tråden, för det andra så blev den nya tråden mer personanknyten. I originaltråden så innehöll rubriken bara orden "TikTokare" och "kändis". I denna nya tråd var jag tvungen att skriva namnet på dem, samt posta den i ett forum som generellt sett handlar om individer. Jag ville egentligen mest diskutera själva incidenten och allt omkring den.

Beklagar mycket dålig feedback på det här. Men jag tror det blir bättre med den nya tråden i ett annat forum. Jag ber om ursäkt för besväret.
Citera
2026-07-07, 18:46
Avslutad
Nu har det gått fyra dagar utan att min nya tråd har blivit godkänd.
Citera
2026-07-07, 20:00
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:

Det är ju inte säkert att den ens blir godkänd.
Citera
2026-07-08, 06:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det är ju inte säkert att den ens blir godkänd.

Igen, jag noterar att du är en vanlig användare, så det är mycket märkligt att du tar detta förfarande i försvar. Om nu inte denna tråd blir godkänd, är det då inte tillåtet att diskutera denna incident på Flashback?

I så fall undrar jag varför det är ett förbjudet diskussionsämne. Jag ställer inte denna frågan till tempeZZt som bara verkar vara här för att hålla med när Flashback blir mer kontrollerat och mindre fritt.
Citera
2026-07-08, 06:44
Moderator
Chantres avatar
Citat:
Ta kontakt med någon moderator som modererar det forumet?
Citera
2026-07-08, 07:09
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Igen, jag noterar att du är en vanlig användare, så det är mycket märkligt att du tar detta förfarande i försvar. Om nu inte denna tråd blir godkänd, är det då inte tillåtet att diskutera denna incident på Flashback?

I så fall undrar jag varför det är ett förbjudet diskussionsämne. Jag ställer inte denna frågan till tempeZZt som bara verkar vara här för att hålla med när Flashback blir mer kontrollerat och mindre fritt.

Jag har inte tagit något i försvar.

Jag bara konstaterar att forumdelen (FB) Youtubers, vloggare och andra videokreatörer är förhandsmodererat med krav på trådstarter, speciellt för trådar som handlar om Tiktokare, det framgår av de klistrade riktlinjerna https://www.flashback.org/announcement.php?f=532.

Jag har ingen aning om hur du har formulerat din trådstart men har du inte gjort det på ett vettigt sätt så är det som sagt inte säkert att trådstarten blir godkänd. Det är bara fakta, inte att jag försvarar något.
Citera
2026-07-09, 08:02
Moderator
Maviels avatar
Då ts avslutat sitt konto sätter vi punkt här.

/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in