2026-08-05, 21:02
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Åk till Ryssland åk runt i landet och bilda dig en egen uppfattning i stället för att bara lita på MSM.
Turista i landet är säkert trevligt och jag har rätt mycket större ekonomiska resurser än en stor majoritet av ryssarna så jag skulle säkert kunna bo där också. Men det säger rätt lite om det är ett skitland eller inte. Jag skulle kunna säga samma sak om en massa länder i Sydostasien även om jag hellre skulle flytta till ett engelskspråkigt land.
Citera
2026-08-05, 21:21
Medlem
Memnoks avatar
Kan inte mod förresten ändra titeln på den här tråden till ”Den helt korrekta bilden av Ryssland”? Det har ju inte direkt kommit fram något annat i tråden.
Citera
2026-08-06, 07:08
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Du vet inte riktigt vad ’förfördelad’ betyder, eller hur?
Men din sista mening är helt korrekt.
Hoppsan. Skall vara ”förunnade” men autokorrekt har tydligen slagit till…
Citera
2026-08-06, 07:12
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Du utgår ju helt från att den svenska eller västerländska modellen är den enda måttstocken för ett lyckligt liv och att allt annat per automatik är misär.
Din imbecill… Du kanske kan förklara då varför ryzzdjur strävar efter gods, herrgårdar, lyxbilar, lyxklockor, märkeskläder, parfymer, resor mm mm?
Citera
2026-08-06, 07:13
Medlem
ForumApaches avatar
Citat:
Åk till Ryssland åk runt i landet och bilda dig en egen uppfattning i stället för att bara lita på MSM.
ASGARV!!!! Vi är rätt många här som varit i detta efterblivna skitland och sett det med egna ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in