Idag, 18:25
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Jag knullade en hora idag. När jag skulle betala sa hon att hon ville ha betalt i Bitcoin. Jag använder inte sånt. Men hon accepterade Swish så det löste sig.

Är det vanligt nu att horor vill ha Bitcoin? Försöker de undvika att skatta för sina inkomster?
Vad är det för lösa luder som tar betalt efteråt och då ha mage att kräva bitcoins?
Citera
Idag, 18:27
Medlem
jakirosmothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaKaptenen
Vad är det för lösa luder som tar betalt efteråt och då ha mage att kräva bitcoins?

tänkte samma jävla luder
Citera
Idag, 18:36
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Tror det är hennes pimp som sagt till henne att debitera så. Han verkar vara en äcklig kriminell östeuropé. Varför umgås jag med sånt trashfolk?
Citera
Idag, 18:43
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Tror det är hennes pimp som sagt till henne att debitera så. Han verkar vara en äcklig kriminell östeuropé. Varför umgås jag med sånt trashfolk?
Därför du måste betala för sex. Ni är äckliga båda två
Citera
Idag, 18:44
Medlem
Citat:

Nu har han till yttermera visso ditt fullständiga namn och telefonnummer.
Citera
Idag, 19:04
Medlem
ReklamApaNegers avatar
Citat:
Varför umgås jag med sånt trashfolk?
Det är ju ofta såna man får leva ut sina vildaste fantasier med, drog du en A2M på horan?
Citera
Idag, 19:13
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Därför du måste betala för sex. Ni är äckliga båda två
Jag är i den ålder där jag kan få gratis sex med tanter (som äcklar mig), men nog måste betala för 18-åringar (som jag tänder på).
Citera
Idag, 19:14
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Jag är i den ålder där jag kan få gratis sex med tanter (som äcklar mig), men nog måste betala för 18-åringar (som jag tänder på).
Vad är det för ålder? Är du 55+ med solbränd mage?
Citera
Idag, 19:15
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Nu har han till yttermera visso ditt fullständiga namn och telefonnummer.
Det känns jobbigt.
Citera
Idag, 19:17
Medlem
Citat:
Jag knullade en hora idag. När jag skulle betala sa hon att hon ville ha betalt i Bitcoin. Jag använder inte sånt. Men hon accepterade Swish så det löste sig.

Är det vanligt nu att horor vill ha Bitcoin? Försöker de undvika att skatta för sina inkomster?
Hur jävla dum i huvudet e du? Du måste trolla... vilken hora går från att kräva btc till att sen gå med på swish istället för cash.

Totalt ologiskt!
Citera
Idag, 19:19
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Vad är det för ålder? Är du 55+ med solbränd mage?
Vill inte dela mina personuppgifter här på Flashback. Men jag kan avslöja att de tjejer som jag knullar (ibland betalt, ibland gratis), åldersmässigt kunde ha varit mina döttrar. Jag blir inte kåt på kärringar.
Citera
Idag, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Jag tänker också att btc måste vara bäst. Det är ju misstänkt att ha över 500kr i kontanter på sig. Det är ju bara knarkare och kriminella som använder kontanter. "Råkar" man då ha 5000kr eller mer vi just det här enstka tillfället polisen hade span på dig och "glädjeflickan".

Sen måste det ju vara en jäkla meck med kontanthantering varenda gång en "faktura" ska betalas eller om någon i "företaget" ska ha lön eller vad man nu säger.
Skitssnack.. jag jobbar inom second hand industrin och där används kontanter extremt mycket. Ingen som går med mindre än 10-20k på sig om det skulle dyka upp ett bra erbjudande. Samma med bilhandlare som köper billigare bilar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in