Citat:
Ursprungligen postat av
MissAjDiHiDi
Såå en random transa knackade dig på axeln å ställde frågan ” öh du, jag har hört om detta stället. Hur å vart hittar jag det?”
Tyvärr kan jag inte svara på dina frågor men finns säkert nåt/nån chatgrupp på exempelvis Snapchat eller nån hbt+typ hela alfabetet dejtingsajt/app? 🤔
Du har aldrig klivit in på porrbion Manhattan eller utforskat Blue Vision framåt veckoslutet, eller?
Hon tog aldrig på mig utan blåste bara tobaksrök i mitt face när hon inte tampades med överkåta italienare.
Det känns som om livet för min del kickade igång på allvar först efter att jag passerat 30-strecket (jag har alltid argumenterat för tanken att begåvade mognar
INTE i samma takt som desto mer typiska människor), vilket märks närhelst random bögar bönar om lov om att få suga av dig eller att du fyller deras tighta röv med en redig sats sperma, alkoholiserade vrak till tanter hintar om att de vill ingenting mer än att du sliter av dem trosorna varpå du tar dem bakifrån i någon gränd eller att 2 vimsiga virrpannor i högstadiet på avstånd på ett mycket ivrigt vis vinkar åt dig samtidigt som de hoppar upp och ned (I mean, WTF???)
Hela situationen är JÄTTEKONSTIG för jag var en JÄTTEBLYG och JÄTTESKYGG pojk i skolan med tvångsbeteenden och INGA vänner. Nu känner jag mig plötsligt objektifierad.
"They love me and won't let me be."