2026-06-28, 06:50
Avstängd
AboveTopSecrets avatar
Blev tillfrågad av en (trans?)kvinna i Stockholm om huruvida man besöker detta dolda ställe som har öppet till kl. 05.00...

Hur många är bekanta med något sådant ställe? Existerar det?

I händelse av att svaret är jakande, exakt VAR finner man detta HBT-ställe och vad kan man förvänta sig?
Citera
2026-06-28, 07:36
Avslutad
Såå en random transa knackade dig på axeln å ställde frågan ” öh du, jag har hört om detta stället. Hur å vart hittar jag det?”

Tyvärr kan jag inte svara på dina frågor men finns säkert nåt/nån chatgrupp på exempelvis Snapchat eller nån hbt+typ hela alfabetet dejtingsajt/app? 🤔
Citera
2026-06-28, 07:44
Avstängd
Du hörde nog fel. Club Backdoor ligger där. Du kan förvänta dig precis det som det partysugna gayfolket gillar, från 23-05. Inkl gloryholes.
Citera
2026-06-28, 11:26
Avstängd
GiveMeHeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Du hörde nog fel. Club Backdoor ligger där. Du kan förvänta dig precis det som det partysugna gayfolket gillar, från 23-05. Inkl gloryholes.

Finns det kvinnor där?
Citera
2026-06-28, 11:50
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Finns det kvinnor där?

En gång i tiden så fanns det i alla fall vanliga brudar på gayställena, brudar som tyckte om att festa utan att få efterhängsna snubbar efter sig. Men kvinnor är ju kvinnor och när de fått i sig lite vin så ville de i regel ha karl i alla fall, och då kunde en strejt snubbe få fullt upp.
Citera
2026-06-28, 12:37
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
En gång i tiden så fanns det i alla fall vanliga brudar på gayställena, brudar som tyckte om att festa utan att få efterhängsna snubbar efter sig. Men kvinnor är ju kvinnor och när de fått i sig lite vin så ville de i regel ha karl i alla fall, och då kunde en strejt snubbe få fullt upp.

Massa skitsnygga brudar som gömmer sig från tafsare på såna ställen så det är bra jaktmarker för fina exemplar o ha i trofesamlingen
Citera
2026-06-30, 01:00
Avstängd
AboveTopSecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Såå en random transa knackade dig på axeln å ställde frågan ” öh du, jag har hört om detta stället. Hur å vart hittar jag det?”

Tyvärr kan jag inte svara på dina frågor men finns säkert nåt/nån chatgrupp på exempelvis Snapchat eller nån hbt+typ hela alfabetet dejtingsajt/app? 🤔

Du har aldrig klivit in på porrbion Manhattan eller utforskat Blue Vision framåt veckoslutet, eller?

Hon tog aldrig på mig utan blåste bara tobaksrök i mitt face när hon inte tampades med överkåta italienare.

Det känns som om livet för min del kickade igång på allvar först efter att jag passerat 30-strecket (jag har alltid argumenterat för tanken att begåvade mognar INTE i samma takt som desto mer typiska människor), vilket märks närhelst random bögar bönar om lov om att få suga av dig eller att du fyller deras tighta röv med en redig sats sperma, alkoholiserade vrak till tanter hintar om att de vill ingenting mer än att du sliter av dem trosorna varpå du tar dem bakifrån i någon gränd eller att 2 vimsiga virrpannor i högstadiet på avstånd på ett mycket ivrigt vis vinkar åt dig samtidigt som de hoppar upp och ned (I mean, WTF???)

Hela situationen är JÄTTEKONSTIG för jag var en JÄTTEBLYG och JÄTTESKYGG pojk i skolan med tvångsbeteenden och INGA vänner. Nu känner jag mig plötsligt objektifierad.

"They love me and won't let me be."
Citera
2026-06-30, 01:02
Avstängd
AboveTopSecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Massa skitsnygga brudar som gömmer sig från tafsare på såna ställen så det är bra jaktmarker för fina exemplar o ha i trofesamlingen

NOTERAT!
Citera
2026-06-30, 01:06
Avstängd
AboveTopSecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan

Ytterligare en anledning till varför vi som gillar bi- och polysexuella tjejer inte bör tveka att besöka sådana ställen.
Citera
2026-06-30, 01:26
Avstängd
AboveTopSecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg

Tack så mycket för rättelsen!

Jag förmodar att fittpojkarna (inklusive pooners) och kuktjejerna har det desto mer roligt där än på Blue Vision...
Citera
2026-06-30, 06:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AboveTopSecret
Du har aldrig klivit in på porrbion Manhattan eller utforskat Blue Vision framåt veckoslutet, eller?

Hon tog aldrig på mig utan blåste bara tobaksrök i mitt face när hon inte tampades med överkåta italienare.

Det känns som om livet för min del kickade igång på allvar först efter att jag passerat 30-strecket (jag har alltid argumenterat för tanken att begåvade mognar INTE i samma takt som desto mer typiska människor), vilket märks närhelst random bögar bönar om lov om att få suga av dig eller att du fyller deras tighta röv med en redig sats sperma, alkoholiserade vrak till tanter hintar om att de vill ingenting mer än att du sliter av dem trosorna varpå du tar dem bakifrån i någon gränd eller att 2 vimsiga virrpannor i högstadiet på avstånd på ett mycket ivrigt vis vinkar åt dig samtidigt som de hoppar upp och ned (I mean, WTF???)

Hela situationen är JÄTTEKONSTIG för jag var en JÄTTEBLYG och JÄTTESKYGG pojk i skolan med tvångsbeteenden och INGA vänner. Nu känner jag mig plötsligt objektifierad.

"They love me and won't let me be."

Nä inget av dom har jag besökt eller ens visste att det fanns.

Hehe du har väl utstrålning antar jag? 😉
Citera
2026-07-04, 04:50
Avstängd
AboveTopSecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Nä inget av dom har jag besökt eller ens visste att det fanns.

Hehe du har väl utstrålning antar jag? 😉

Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in